Jury Specjalne
Jolanta Kwaśniewska
Przewodnicząca Jury Specjalnego kategorii Polka za Granicą
Jolanta Kwaśniewska
Pierwsza Dama Rzeczypospolitej Polskiej w latach 1995-2005. Założycielka i Prezeska Fundacji “Porozumienie Bez Barier”. Prawniczka.
Członkini organizacji międzynarodowych oraz honorowa patronka inicjatyw o zasięgu europejskim i światowym.
Magdalena Kubisa
Dyrektorka Rozwoju Biznesu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA
Magdalena Kubisa
Ma ponad 15-letnie doświadczenie we wprowadzaniu i promowaniu mobilnych rozwiązań i produktów, ze szczególnym naciskiem na najlepsze doświadczenia użytkownika, prostotę i użyteczność.
Obecnie pracuje jako Dyrektor Rozwoju Biznesu w Polskim Standardzie Płatności, gdzie odpowiada za planowanie i realizację strategii wzrostu dla produktów BLIKA oraz zarządzanie kluczowymi partnerstwami w obszarach e-commerce, m-commerce, ubezpieczeń, rozrywki oraz usług mobilnych (takimi jak Uber, Netflix, Apple) oraz lokalnymi i globalnymi dostawcami usług płatniczych (takimi jak PayU, Adyen, Stripe) – aby wprowadzać nowoczesne rozwiązania płatnicze dla milionów klientów.
W latach 2003-2018 budowała swoje doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, gdzie zarządzała portfelem produktów z obszaru lifestyle i rozrywka, opracowując i wprowadzając strategię wdrażania na rynek usług dodatkowych opartych o aplikacje mobilne.
W swojej pracy dla BLIKA koncentruje się na dostarczaniu klientom funkcjonalnych i łatwych w obsłudze rozwiązań oferowanych przez firmę. Efektem są wdrożenia BLIKA m.in. u takich partnerów jak Amazon, Uber, Wolt czy uruchomienia projektów takich jak szybka płatność bezpośrednio z banera reklamowego, wprowadzenie płatności BLIKIEM w kanale telesprzedaży czy uruchomienie testów BLIKA Płacę Później.
Leszek Stypułkowski
Członek Zarządu BGK
Leszek Stypułkowski
W 25-letniej karierze zajmował najwyższe stanowiska menedżerskie w polskich przedsiębiorstwach międzynarodowych aktywnych w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Był prezesem zarządu oraz członkiem rad nadzorczych spółek publicznych. Absolwent SGH, stypendysta Mannheim Universitat.
Zasiadał jako niezależny ekspert w radach nadzorczych spółek giełdowych Rank Progress S.A. oraz Kino Polska TV S.A. (członek komitetu audytu). Od 2002 roku posiada uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa (egzamin państwowy, nr dyplomu 235/2002). Jest członkiem zarządu BGK, który nadzoruje obszar relacji, operacji i rozwoju technologicznego.
Od 12 lat Leszek Stypułkowski zajmuje się naukowo opracowaniem innowacyjnych rozwiązań dla sektora publicznego. Jest jednym z architektów sytemu POL-on, kompleksowego cyfrowego modelu krajowego ekosystemu nauki i szkolnictwa wyższego, nagrodzonego EUNIS Elite Award for Excellence Europie.
Współzałożyciel Inkubatora Umowy Społecznej zrzeszającego polskich naukowców, intelektualistów i przedsiębiorców szukających porozumienia na rzecz umocnienia ustroju demokratycznego w Polsce. Współautor książki Umówmy się na Polskę – polskiej koncepcji innowacji ustrojowej.
Od dekady zasiada w jury Konkursu Sukces Pisany Szminką.
Agnieszka Szydłowska
Dziennikarka radiowa i telewizyjna
Agnieszka Szydłowska
Ceniona dziennikarka radiowa i telewizyjna, od lat związana z tematyką kultury i sztuki. Swoją karierę rozpoczęła w Rozgłośni Harcerskiej i kontynuowała w Radiowej Trójce, gdzie prowadziła kultowe audycje jak Program Alternatywny i Radiowy Dom Kultury.
Po odejściu z Trójki w 2020 roku nawiązała współpracę z newonce.radio gdzie rozwijała projekty związane z muzyką i kulturą miejską oraz prowadziła audycję z Dorotą Masłowską.
W 2023 roku objęła stanowisko dyrektorki Radiowej Trójki, podejmując się wyzwania jej odbudowy w trudnym momencie. Jest znana z oryginalnego podejścia do tworzenia programów i głębokiego zrozumienia współczesnej kultury.
Izabella Chauffour
Dyrektorka Wykonawcza Obszaru HR i Członkini Komitetu Wykonawczego Banku BNP Paribas
Izabella Chauffour
Dyrektorka Wykonawcza Obszaru HR i Członkini Komitetu Wykonawczego Banku BNP Paribas. Z Grupą BNP Paribas związana od ponad 20 lat. Zaczynała w Cetelem Polska Expansion S.A., spółce BNP Paribas Personal Finance, wspierając dyrektora operacyjnego w tworzeniu procesów i wdrażaniu standardów grupowych. Następnym krokiem w jej karierze był obszar polityk kredytowych, w którym objęła swoje pierwsze stanowisko menadżerskie.
Wraz z kolejnymi zmianami w organizacji, podejmowała się nowych wyzwań – tworzyła funkcję Compliance i zarządzania ryzykiem operacyjnym, pełniła rolę „facylitatora” w procesie fuzji transgranicznej Oddziału Sygma Banque z Cetelem Bankiem, nadzorowała Audyt Wewnętrzny. W 2021 r. podjęła odważną decyzję o zmianie, obejmując stanowisko Dyrektorki Departamentu Relacji Pracowniczych i Ryzyka HR, a następnie rozszerzając obszar odpowiedzialności o Wynagrodzenia, Benefity, Raportowanie.
Bartosz Ciołkowski
Dyrektor Generalny na Europę Południowo-Wschodnią w Mastercard Europe
Bartosz Ciołkowski
W styczniu 2014 r. Bartosz Ciołkowski został mianowany dyrektorem generalnym polskiego oddziału Mastercard Europe. Przed objęciem tego stanowiska był szefem działu sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój działalności Mastercard w Polsce. Przed podjęciem pracy w Mastercard pracował także w banku BZ WBK i Pekao SA. Do Mastercard dołączył w 2005 r. jako Account Manager. Następnie, jako Product Sales Specialist, zajmował się rynkiem kart kredytowych w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Ukrainie. Od 2009 r. był odpowiedzialny za rozwój konsultingowego działu firmy, Mastercard Advisors, w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W 2017 r. otrzymał nagrodę eDukat w kategorii Osobowość Roku, za wkład w budowanie Polski bezgotówkowej. Jest przewodniczącym rady Fundacji „Polska Bezgotówkowa”.
Iva Georgijew
Partner Deloitte, Członkini Rady Nadzorczej Deloitte Central Europe
Iva Georgijew
Partner Deloitte, Członkini Rady Nadzorczej Deloitte Central Europe, kieruje praktyką podatkową Cen Transferowych w Polsce oraz Europie Środkowej. Od ponad 25 lat Iva doradza firmom międzynarodowym oraz krajowym przedsiębiorcom w dziedzinie cen transferowych, uznawana jest za wiodącą ekspertką i znajduje się w ścisłej czołówce listy najlepszych doradców w tym obszarze.
Iva od lat angażuje się aktywnie w rozwój kobiecego przywództwa, jest Założycielką i Liderką Klubu SheXO Deloitte. Przez wiele lat pełniła również funkcję Liderki Diversity&Inclusion w Deloitte w Europie Środkowej, wspierając rozwój talentów i tworząc programy organizacyjne budujące kulturę różnorodności i poczucie przynależności.
Nina Kowalewska-Motlik
Ekspertka w dziedzinie brandingu i marketingu narodowego
Nina Kowalewska-Motlik
Absolwentka wydziału japonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1991 – 1995 kierowała wydawnictwem Harlequin Polska, którego sukces marketingowy został opisany przez Harvard Business School. Przez kolejne 5 lat pełniła funkcję dyrektora generalnego i prezesa agencji reklamowej Young & Rubicam Poland. Od 2001 roku poświęciła się w pełni swojej firmie New Communications, która działa jako przedstawicielstwo międzynarodowych mediów oraz partner organizacji Superbrands. Ekspertka w dziedzinie brandingu i marketingu narodowego. Właścicielka orientalnej perfumerii Sense Dubai oraz własnej marki luksusowych perfum pod tą samą nazwą, wytwarzanych w Dubaju.
Katarzyna Pawlikowska
Kobietolożka i autorka trzech książek
Katarzyna Pawlikowska
Kobietolożka, która od lat łączy wiedzę z różnych dziedzin z wynikami aktualnych badań, poszukując prawdy o społecznych i konsumenckich zachowaniach kobiet. Autorka trzech książek – w tym „YEStem kobietą!” – i kilkuset publikacji oraz badań, między innymi psychografii Polek i Polaków 2018. Ekspertka ds. kobiet TVN i innych mediów (także cyklu „Kobiece DNA” w DD TVN). Felietonistka Onetu. Influencerka kobiet dojrzałych na Instagramie (@Yestemkobietą!). „Idealnie nieidealna za to prawdziwa” – uważa, że szczęście przychodzi z wiekiem. Charyzmatyczna wykładowczyni i mówczyni motywacyjna. Jedyna Polka prelegentka podczas The Global Summit on Marketing to Women w Nowym Jorku, z którym związana jest od kilku lat. Laureatka najważniejszych konkursów z dziedziny marketingu i komunikacji w Polsce i na świecie. Jedna z 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesie (Brief, 2017). Od wielu lat jurorka w ważnych biznesowych konkursach, między innymi Stewie Award („Oskary biznesu”). Autorytet w dziedzinie komunikacji i zarządzania strategicznego, strateg i doradca biznesowy. Współzałożycielka Garden of Words, pierwszej polskiej agencji komunikacji marketingowej uwzględniającej kobiece kody komunikacji.
Dr Ewa Rumińska-Zimny
Członkini Zarządu Stowarzyszenie Kongres Kobiet
Dr Ewa Rumińska-Zimny
Ekonomistka, wykładowczyni Gender Studies IBL PAN. Ekspertka ONZ i instytucji europejskich w zakresie roli kobiet w gospodarce. Promuje tezę, że równość opłaca się firmom i gospodarce. W latach 2000-2009 prowadziła program Women and Economy w Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ. Inicjatorka pan-Europejskich konferencji Kobiet Biznesu, autorka publikacji Gender Gap and Economic Policy.
Doktorat w SGH po stażu naukowym na Sorbonne-Paris I. Praca akademicka w SGH i Georgetown University, Washington D.C (visiting professor). Członkini Zarządu Stowarzyszenie Kongres Kobiet, Prezeska Międzynarodowego Forum Kobiet Nauki i Biznesu przy SGH.
Katarzyna Wierzbowska
Przedsiębiorczyni i nnowatorka społeczna
Katarzyna Wierzbowska
Współzałożycielka kobiecej sieci Anielic Biznesu i Funduszu Venture Capital, Black Swan. Inicjatorka oraz wieloletnia prezeska Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Ekspertka i jurorka w programach akceleracyjnych Komisji Europejskiej (EIC Accelerator). Aktywna inicjatorka i współtwórczyni kobiecego ekosystemu startupowego w Polsce. Ekspertka w obszarze wspierania kobiet i równowagi płci w biznesie.
Fundatorka w Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali. Powiernik w Fundacji Powszechnego Czytania, a także Członkini Rady Programowej w Fundacji A/Typowi, zajmującej się tematem neuroróżnorodności oraz w Fundacji Inspiring Girls. Członkini Rady Ekonomicznej Prezydenta Gdyni. Absolwentka cybernetyki ekonomicznej i informatyki, uzyskała tytuł typu MBA na paryskich uczelniach (m.in. Science Po), karierę zawodową rozpoczynała w branży reklamy i komunikacji. Absolwentka Leadership Academy for Poland.
Paweł Jakubik
Ekspert w EY Polska
Paweł Jakubik
Ekspert w EY Polska, gdzie wzmacnia sprzedaż i rozwija konsulting technologiczny odpowiadający na wyzwania rynkowe. Z 30-letnią karierą skoncentrowaną na sprzedaży i rozwoju technologii, zaczął od tworzenia sieci sprzedaży w finansach.
W Microsoft Polska kierował transformacją chmurową, inicjował projekt Poland Digital Valley. Przewodniczący prezydium Forum Technologii Bankowych i jeden z liderów transformacji cyfrowej w Polsce. Paweł od ponad dekady jest również mentorem talentów technologicznych, współpracując z organizacjami takimi jak Vital Voices i FutureUP. Jego doświadczenie i zaangażowanie w edukację cyfrową są kluczowe dla rozwoju i innowacji EY Polska. Laureat nagrody Male Champion of Change XV edycji konkursu Sukces Pisany Szminką.
Małgorzata Domagała
Wiceprezeska ds. rozwiązań cyfrowych i cyberbezpieczeństwa na Polskę, Czechy i Słowację, polskim oddziale Mastercard Europe
Małgorzata Domagała
Jest ekspertką w zakresie płatności bezgotówkowych i otwartej bankowości. Małgorzata to menedżer z ponad 19-letnim doświadczeniem w pozyskiwaniu klientów, budowaniu relacji i zarządzaniu w sektorze finansowym. Zorientowana na nowe technologie w biznesie. Po dołączeniu do firmy odpowiadała za relacje z kluczowymi klientami Mastercard w Polsce.
Od 2019 roku była również odpowiedzialna za rozwój i wdrożenie rozwiązań dla otwartej bankowości w Mastercard. W 2022 roku została nominowana na stanowisko wiceprezeski ds. rozwiązań cyfrowych i cyberbezpieczeństwa. Do zakresu obowiązków, na których skupia się w codziennej pracy należy współpraca z nowymi partnerami technologicznymi, a także płatności w kanałach cyfrowych i rozwiązania dotyczące bezpieczeństwa. Ma na swoim koncie prowadzenie projektów z największymi bankami w Polsce.
Uczestniczyła we wprowadzaniu na polski rynek nowatorskich metod płatności tj. płatności zbliżeniowych, płatności mobilnych, Apple Pay, Google Pay itp. Z sukcesem opracowywała, rozwijała i wdrażała z klientami plany marketingowe, opracowywała wspólne programy lojalnościowe, wprowadzała nowatorskie rozwiązania biznesowe.
Aleksandra Karasińska
Dziennikarka, Dyrektorka Fundacji RASP
Aleksandra Karasińska
Dziennikarka promująca wspieranie roli kobiet w społeczeństwie i gospodarce. Pracowała m.in. jako redaktorka naczelna Forbes Women Polska, a także w polskich i zagranicznych mediach (Newsweek, Forbes, TVN24, Polsat, TRK Ukraine, CNN i CNN Radio). Wykłada na Digital Media Campus SWPS. Prowadzi podcast Forbes Women.
Elżbieta Raczkowska
Dyrektor Zarządzająca Vital Voices Chapter Poland
Elżbieta Raczkowska
Dyrektor Zarządzająca Vital Voices Chapter Poland. Senior Executive z ponad 20-letnim doświadczeniem w różnych obszarach biznesu w międzynarodowej korporacji. W latach 1997 – 2000, zaangażowana w rozwój polskiego przedstawicielstwa amerykańskiej korporacji Fiserv od czasu jego powstania.
W roku 2000 była odpowiedzialna za przekształcenie tegoż w spółkę prawa polskiego, a następnie aż do października 2014 za całość operacji w obszarach: HR, finansów, prawnym, zakupów, zapewnienia ciągłości biznesu oraz Compliance. W 2007 i 2008 – zaangażowana w rozwój biznesu organizacji w regionie CEE. Z Vital Voices Chapter Poland nieformalnie związana od 2011. Od września 2014 formalnie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych oraz popularyzację działań Vital Voices w Polsce.
Dr Ewa Rumińska-Zimny
Członkini Zarządu Stowarzyszenie Kongres Kobiet
Dr Ewa Rumińska-Zimny
Ekonomistka, wykładowczyni Gender Studies IBL PAN. Ekspertka ONZ i instytucji europejskich w zakresie roli kobiet w gospodarce. Promuje tezę, że równość opłaca się firmom i gospodarce. W latach 2000-2009 prowadziła program Women and Economy w Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ.
Inicjatorka pan-Europejskich konferencji Kobiet Biznesu, autorka publikacji Gender Gap and Economic Policy. Doktorat w SGH po stażu naukowym na Sorbonne-Paris I. Praca akademicka w SGH i Georgetown University, Washington D.C (visiting professor). Członkini Zarządu Stowarzyszenie Kongres Kobiet, Prezeska Międzynarodowego Forum Kobiet Nauki i Biznesu przy SGH.
Aleksandra Robaszkiewicz
Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska
Aleksandra Robaszkiewicz
Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska
Z Lidl Polska jest związana od 2013 r. Jako Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR odpowiada za koordynowanie działań w obszarze PR, PA, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz komunikacji wewnętrznej. Wcześniej zajmowała się działaniami PR dla jednostek sektora ochrony zdrowia.
She has been working for Lidl Poland since 2013. As a Director of Corporate Affairs and CSR she is responsible for coordinating activities in the field of PR, PA, corporate social responsibility and internal communication. Previously, she was in charge of PR activities for entities in the health care sector.
Anna Pulnar
Kierowniczka ds. CSR w Lidl Polska
Anna Pulnar
Kierowniczka ds. CSR w Lidl Polska
Jest odpowiedzialna m.in. za wdrażanie strategii zrównoważonego rozwoju firmy, raportowanie ESG, prowadzenie akcji społecznych i środowiskowych w firmie oraz komunikowanie kwestii związanych z CSR. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu ESG zarówno w obszarze retail, jak i branży bankowości.
Olga Adamkiewicz
Chief Growth Officer w firmie Media&Leads
Olga Adamkiewicz
Doświadczona menedżerka z obszaru zarządzania i marketingu, pracująca na poziomie Zarządów i Rad Nadzorczych. Aktywna w obszarze społecznym jako liderka Dolnego Śląska w Stowarzyszeniu Kobiety w Centrum oraz koordynatorka projektu Regionalne Akademie Liderek, realizowanego we współpracy z Komisją Europejską.
W 2022 roku Olga zaangażowała się w projekt Kobiety na Wybory, pełniąc rolę Szefowej Komunikacji, która stała się największą kampanią profrekwencyjną przy Wyborach Parlamentarnych 2024. Laureatka XV edycji Konkursu Sukces Pisany Szminką.
Posiada niezwykle różnorodne doświadczenie zawodowe – od pracy w globalnej firmie FMCG, przez handel detaliczny i e-commerce, aż po start-upy i innowacyjne kampanie polityczne. Przez blisko dziewięć lat była związana z Procter & Gamble Polska, gdzie zajmowała się rozwojem marek, kategorii produktów oraz planowaniem mediów na Europę Centralną. W wieku 29 lat została Dyrektorem Marketingu drogerii Hebe i Aptek na Zdrowie w strukturach Jeronimo Martins, gdzie odpowiadała za kompleksowe strategie marketingowe i wprowadzenie na rynek marek własnych.
Aleksandra Włodarczyk
Stanowisko
Aleksandra Włodarczyk
Pełniła rolę jej Koordynatorki i Członkini Komitetu Sterującego kampanią 30% Club Poland. Współtworzyła profrekwencyjną kampanię edukacyjną Kobiety na Wybory. Laureatka nagrody Female Champion of Change XV edycji konkursu Sukces Pisany Szminką. Zawodowo specjalistka w zakresie rynków finansowych z szerokim doświadczeniem w bankowości inwestycyjnej.
Karierę zaczynała w banku PKO BP projektując produkty strukturyzowane. Swoją ścieżkę zawodową kontynuowała zagranicą w Bank of America Merrill Lynch w obszarze equity derivatives, a później w Société Générale po stronie fixed income. Obecnie specjalistka w zakresie tradinguobligacjami skarbowymi i instrumentami pochodnymi stopy procentowej krajów regionu CEE w ING Banku Śląskim. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, posiada tytuł CFA oraz licencję maklera papierów wartościowych i doradcy inwestycyjnego.
Aleksandra Karasińska
Dziennikarka, Dyrektorka Fundacji RASP
Aleksandra Karasińska
Dziennikarka promująca wspieranie roli kobiet w społeczeństwie i gospodarce. Pracowała m.in. jako redaktorka naczelna Forbes Women Polska, a także w polskich i zagranicznych mediach (Newsweek, Forbes, TVN24, Polsat, TRK Ukraine, CNN i CNN Radio). Wykłada na Digital Media Campus SWPS. Prowadzi podcast Forbes Women.
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka Prasowa w Banku BNP Paribas
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka Prasowa w Banku BNP Paribas, w którym odpowiada za komunikację wewnętrzną, zewnętrzną oraz social media. Z branżą public relations związana od blisko 15 lat.
Ekspertka z bogatym doświadczeniem w zakresie tworzenia i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzania sytuacjami o potencjale kryzysowym oraz komunikowania transakcji fuzji i przejęć. Jest współinicjatorką i liderką programu „Kobiety zmieniające BNP Paribas”, który promuje diversity&inclusion w Banku BNP Paribas.
Marlena Plebańska
Prezeska Fundacji STEAM Polska
Marlena Plebańska
Jedna z prekursorek polskiej e-edukacji, specjalizacja zarządzanie wiedzą, e-learning, Design Thinking. Absolwentka Politechniki Warszawskiej, Szkoły Głównej Handlowej. Ekspertka w zakresie STEAM, kształcenia na odległość oraz wykorzystania nowych mediów w edukacji. Specjalista w zakresie zarządzania wiedzą. Autorka ponad stu publikacji naukowych oraz kilkudziesięciu publikacji popularno – naukowych z zakresu e-edukacji.
Od 20 lat inspiratorka, projektantka i strateżka rozwiązań e-learningowych oraz zarządzania wiedzą w wielu polskich przedsiębiorstwach, szkołach, organizacjach poza rządowcy. Kierownik i konsultant projektów edukacyjnych oraz e-learningowcyh. Pracowniczka naukowa, aktywna trenerka i wykładowczyni. Prekursorka STEAM w Polsce. Autorka pierwszej w Europie książki o tematyce STEAM- “STEAM-owe Lekcje” oraz najnowszych książek “STEAM-owe Przedszkole”, “STEAM-owa Szkoła”.
Laureatka prestiżowych nagród Polka XXI wieku oraz Edukatorka Młodego Pokolenia. Od 2017 roku inicjatorka oraz koordynatorka projektu STEAM Polska
Aga Święch
Współzałożycielka i członkini zarządu Fundacji OFF school
Aga Święch
Współzałożycielka i członkini zarządu Fundacji OFF school, współtwórczyni Domu Spokojnej Młodości, doradczyni zawodowa wspierająca młodzież w procesie rozwojowym i komunikacji z dorosłymi, interwentka kryzysowa.
Wspiera rodziny w jak najlepszym funkcjonowaniu, prowadzi konsultacje dla młodzieży i ich opiekunów. Inicjatorka grup wsparcia dla rodziców osób nastoletnich. W roku 2024 trafiła na listę najlepszych w Polsce edukatorów/ek seksualnych SEXED100, współorganizowaną przez Forbes Women i SEXED.pl. Mentorka młodych w Vital Voices
Elżbieta Wojciechowska
Prezeska Fundacji Digital University
Elżbieta Wojciechowska
Prezeska Fundacji Digital University. Z Fundacją Digital University związana od samego początku. Przez wiele lat opracowywała i wdrażała działania edukacyjne z obszaru nowych technologii, dziś przewodzi całej fundacji. Jest autorką Uniwersytetu Sukcesu, rocznego programu edukacyjnego, wspierającego młode kobiety z domów dziecka i rodzin w trudnej sytuacji materialnej w zdobyciu atrakcyjnego zawodu przyszłości.
Zainicjowała programy Be.Eco i Be.Net – projekty skierowane do nauczycieli i pogłębiające ich wiedzę z zakresu ekologii i bezpieczeństwa w sieci.
Jest ambasadorką inicjatywy „Projektujemy przyszłość. Edukacja” i reprezentuje Fundację Digital University w dwóch komisjach przy biurze Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy – Branżowej Komisji Dialogu Społecznego ds. Przedsiębiorczości oraz Branżowej Komisji Dialogu Społecznego ds. Cyfryzacji. Za swoją działalność, wraz z założycielką Fundacji zostały nagrodzone w XIV edycji konkursu Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu.
Poza pracą w Fundacji Digital University, Ela chętnie angażuje się w inicjatywy innych organizacji, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Prywatnie – szczęśliwa mama Kuby i Grzesia. Z wykształcenia jest psychologiem społecznym. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, HR, szkoleniach i organizacji eventów.
Natalia Gozdowska
Business Development Director w Altkom Akademii
Natalia Gozdowska
Business Development Director w Altkom Akademii, w której zarządza obszarem kompetencji menedżerskich, społecznych i obszarem zarządzania projektami. Ekspertka ds. rozwoju, menedżerka, mentorka, certyfikowany coach Izby Coachingu, coach mocnych stron – Talentów Gallupa (certyfikacja Strenghts Community).
Od ponad 16 lat wspiera firmy w obszarach, związanych z zarządzaniem, współpracą zespołów, realizacją projektów rozwojowych, szkoleniowych, mentoringowych. Pomaga w zakresie wzmacniania talentów, kompetencji miękkich, analizy swoich potrzeb, celów i zasobów. Pracowała w działach HR i Marketingu m.in. w ITI Neovision, Avivie, Enel-Med., Early Stage, współpracowała z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Fundacją Mamo Pracuj, w której realizowała m.in. projekty dla biznesu z zakresu mentoringu, doradztwa zawodowego, wsparcia kobiet w powrocie na rynek pracy.
Absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, specjalizacji HR i Negocjacje, mediacje, rozwiązywanie konfliktów oraz SWPS i Laboratorium Psychoedukacji, kierunku Coaching i Mentoring. Obecnie w trakcie studiów „Uważność i współczucie – psychoterapia, metody, badania” na SWPS. Członkini Stowarzyszenia Ekspertki Razem.
Kacper Nosarzewski
Partner w 4CF The Futures Literacy Company
Kacper Nosarzewski
Partner w 4CF The Futures Literacy Company i członek zarządu Polskiego Towarzystwa Studiów nad Przyszłością oraz Global Foresight Network Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Jest autorem metodologii i współautorem raportów foresightowych dla klientów cywilnych i wojskowych. Doradza w dziedzinie foresightu strategicznego przedsiębiorstwom oraz instytucjom międzynarodowym, takim jak FAO, UNESCO i UNDP. Kierował projektem Scenariuszy rozwoju kraju 2050 dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Prowadził projekty dla średnich i dużych firm oraz agencji rządowych na całym świecie m.in. w branży wysokich technologii, energetycznej, spożywczej, finansowej, logistycznej i zbrojeniowej. Jest członkiem władz polskiego oddziału The Millennium Project – największego światowego think-tanku foresightowego, członkiem Association of Professional Futurists oraz World Future Society – głównej światowej organizacji branżowej. Wykłada foresight w Akademii Marynarki Wojennej i Akademii Górniczo-Hutniczej.
Maciej Makselon
Redaktor literacki
Maciej Makselon
Redaktor literacki, który zainicjował i otoczył redakcyjną opieką kilkanaście bestsellerów, prowadził również książki nominowane do najważniejszych polskich nagród książkowych. Dwukrotny mówca TEDx, popularyzator wiedzy o języku polskim, nauczyciel pisania, szkoleniowiec języka inkluzywnego, poprawnej polszczyzny i narracji, juror konkursów literackich.
Ukończył Komparatystykę Literacką na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego, na którym obecnie prowadzi autorskie zajęcia ze sztuki redakcyjnej i kreatywnego pisania. (Foto. Adam Stępień / Ministerstwo Portretu).
Natalia Jaźwierska
Specjalistka ds. Digital Marketingu w Salveo Poland
Natalia Jaźwierska
Od ponad 10 lat pracuje z markami wspierając ich komunikacje i rozwój w Internecie. Swoje doświadczenia opiera na pracy w agencjach i consultingu zarówno dla dużych graczy rynkowych, małych startujących biznesów jak i osób, które chcą świadomie budować swój wizerunek. Od 3 lat jest odpowiedzialna za komunikację marek Salveo na polskim rynku w działaniach digitalowych.
Dwa lata temu podjęła się zdefiniowania na nowo komunikacji marki Isla Polska wychodząc poza ramy panujące na innych rynkach europejskich w branży farmaceutycznej. Ta powstał m.in. cykl „Isla jest kobietą”, w którym rozmawia z kobietami o trudnościach w budowaniu i definiowaniu osobistego sukcesu. Ambasadorki Isla to kobiety, które połączyła chęć rozmawiania o cieniach sukcesu i częstego redefiniowaniu go wraz z upływem czasu.
Od niedawna wraz z Beatą Czyrko – dyrektorką marketingu Salveo Poland, tworzy cykl nagrań „Ja to widzę inaczej”, gdzie bazując na różnicach w postrzeganiu przez Beatę i Natalię podstawowych zachowań, zjawisk i postaw w życiu codziennym, powstają historie o rzeczach raz ważnych raz błahych, jednak zawsze wnoszących wiele we wzajemnym postrzeganiu rzeczywistości. Prywatnie interesuje się designem, muzyką szczególnie jazzową i podróżami na ukochaną Sycylię.
Beata Czyrko
Dyrektorka Marketingu Salveo Poland
Beata Czyrko
Dyrektorka Marketingu Salveo Poland. Choć od początku pracy zawodowej zarządza marketingiem w branży farmaceutycznej, w sercu i z pierwszego wykształcenia jest japonistką. W życiu i w pracy kieruje się częściej intuicją niż danymi, choć pozostaje otwarta na analizę i zdobywanie nowych umiejętności. Od wielu lat opiekuje się na polskim rynku marką ISLA. Pastylki na gardło ISLA od 150 lat naturalnie i z troską dbają o gardło i struny głosowe pacjentów na całym Świecie, ale nie tylko.
ISLA wspiera także głos kobiet w przestrzeni społecznej i kulturalnej, w przedsiębiorczości, jak i codzienności. W Polsce marka ISLA jest pod strategiczną opieką kobiet, które jak każda z nas doświadczyły w życiu zarówno sukcesów, jak i porażek. Wierzymy, że warto żyć w zgodzie z własnymi wartościami, mówić otwarcie i głośno o tym, co ważne, dzielić się doświadczeniami oraz wspierać się nawzajem w działaniu.
Adam Chowański
Twórca internetowy, specjalista od wizerunku
Adam Chowański
Jeden z pierwszych osobistych stylistów w Polsce, swoją stylową działalność prowadzi od 2010 roku. Znany m.in. z cyklu metamorfoz „W stroju Adama” na antenie Dzień Dobry TVN. W ciągu ostatnich kilku lat dał się poznać również jako twórca cyfrowy i edukator, który wspiera swoją społeczność w drodze do samoakceptacji. Przy okazji tropi i obala funkcjonujące w zbiorowej świadomości modowe mity, krzewi normalizację ludzkiego ciała oraz propaguje zdroworozsądkowe podejście do kwestii stylu i mody.
Bianka Zalewska
Działaczka humanitarna i reporterka
Bianka Zalewska
Autorka reportaży oraz filmów dokumentalnych. Działa na rzecz pokoju, praw człowieka i sprawiedliwości. Od dekady dokumentuje wojnę w Ukrainie, obnaża prawdę o zbrodniach wojennych, pokazuje historie uchodźczyń i uchodźców oraz osobiście niesie pomoc na terenach Ukrainy. Nic nie jest w stanie jej zatrzymać. Jest uosobieniem siły i wrażliwości.
Anna Marciniak
Dyrektorka ds. komunikacji w polskim oddziale Mastercard Europe
Anna Marciniak
Dyrektorka ds. komunikacji w polskim oddziale Mastercard Europe. Odpowiada za obszar komunikacji korporacyjnej, strategię i realizację działań PR i komunikacyjnych firmy, relacje z mediami, pozycjonowanie Mastercard i lokalnego kierownictwa w środowisku B2B, na wydarzeniach i kongresach, a także obecność i komunikację marki w mediach społecznościowych. Zarządza również zespołem odpowiedzialnym za marketing produktowy oraz kampanie brandingowe i edukacyjne skierowane do konsumentów.
Związana z Mastercard od marca 2014 r. W latach 2012–2014, pracowała w HP Polska (obecnie HPE i HP Inc.) jako PR managerka, a w latach 2009–2012 w agencji Solski Burson-Marsteller (obecnie Solski Communications) prowadziła projekty komunikacyjne dla obszaru brand PR.
Karierę zawodową rozpoczynała w firmie SAP. Anna Marciniak jest absolwentką socjologii w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Wolny czas spędza aktywnie, m.in. uprawiając sporty walki i grając w golfa, dużo czyta i rozwija zainteresowania związane z socjologią i psychologią społeczną.
Joanna Przetakiewicz
Polska projektantka i businesswoman. Właścicielka i Dyrektor Kreatywna Domu Mody La Mania
Joanna Przetakiewicz
Polska projektantka i businesswoman. Właścicielka i Dyrektor Kreatywna Domu Mody La Mania. Z zawodu radca prawny. Obecnie jako doświadczony przedsiębiorca działa na wielu płaszczyznach w branży klinik medycznych, przemysłu mody oraz rynku nieruchomości. Współzałożycielka Sandbridge Capital, międzynarodowego funduszu inwestycyjnego, optującego na rynku mody razem z takimi gigantami jak Tommy Hilfiger i Tom Ford.
Od kilku miesięcy Joanna aktywnie rozwija projekt społeczny Era Nowych Kobiet, który ma na celu wspieranie kobiet w budowaniu poczucia ich własnej wartości poprzez budowanie mikrospołeczności w miastach całej Polski i na świecie. Za pomocą mediów społecznościowych ruch dociera do milionów odbiorców (ok. 30 mln wyświetleń miesięcznie) mówiąc:
SZCZĘŚCIA MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ. DOCENIAMY SIĘ, A NIE OCENIAMY. WSPIERAMY, A NIE SPIERAMY.
Aleksandra Pietrzak-Przeorska
Redaktorka naczelna w grupie TVN Warner Bros
Aleksandra Pietrzak-Przeorska
Lifestyle and Entertainment Services Editor-In-Chief. Redaktorka naczelna serwisów lifestyle’owych i rozrywkowych w grupie TVN Warner Bros. Discovery, managerka, coach i mentorka z 23-letnim doświadczeniem w pracy w mediach. Od prawie 20 lat związana z TVN, gdzie łączy świat online z telewizją, wdraża innowacyjne rozwiązania dla serwisów internetowych i z pasją buduje zaangażowane społeczności fanów programów TV.
Jest specjalistką od strategii marketingowej w mediach społecznościowych i autorką nagradzanego na międzynarodowych konkursach projektu #tematdlauwagi. Dzięki niemu w czasie rzeczywistym monitorowana jest sieć w poszukiwaniu tematów, które przyciągają widzów przed telewizory i internautów na strony www.
Jako redaktorka naczelna odpowiada za tworzenie i realizację strategii wydawniczej oraz monetyzację serwisów. Obecnie pod swoimi skrzydłami ma redakcje online Dzień Dobry TVN, Co Za Tydzień TVN, Uwaga! TVN, Superwizjer TVN i x-news. Jako coach wspiera nie tylko rozwój swoich zespołów, ale również uczestniczek programu rozwojowego Leading Women realizowanego przez TVN Warner Bros. Discovery. Aleksandra jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Ukończyła studia podyplomowe ze strategii marketingowej w mediach społecznościowych na warszawskim Uniwersytecie SWPS. Tam też zdobyła dyplom coacha i mentora podczas podyplomowych studiów realizowanych przez Uniwersytet i Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie.
Małgorzata Kożuchowska
Aktorka filmowa i teatralna
Małgorzata Kożuchowska
Absolwentka warszawskiej Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza (1994). Od 2005 roku w zespole Teatru Narodowego. W latach 1994–2005 aktorka Teatru Dramatycznego w Warszawie. Współpracowała z teatrami warszawskimi: na Woli, Komedia, IMKA, a także z Narodowym Centrum Kultury w Warszawie, Teatrem Polskim w Bielsku-Białej oraz z Teatrem Polskiego Radia i Teatrem Telewizji Polskiej.
Laureatka nagrody Akademii Teatralnej w Warszawie dla absolwentki, która w pięć lat po jej ukończeniu osiągnęła najlepsze wyniki w zawodzie (1999). Wyróżniona Super Jantarem za najlepszy debiut aktorski ostatniego dziesięciolecia – za rolę Ewy Szańskiej w filmie Kiler Juliusza Machulskiego na 27. Koszalińskim Festiwalu Debiutów Filmowych „Młodzi i Film” (2008).
Laureatka Kryształowego Dzika, nagrody za twórczą współpracę aktora z reżyserem na 6. Festiwalu Reżyserii Filmowej w Świdnicy (2013). Otrzymała główną nagrodę za rolę Żony w przedstawieniu Teatru Telewizji Ich czworo Gabrieli Zapolskiej w reżyserii Marcina Wrony na 16. Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej Dwa Teatry w Sopocie (2016).
Dwukrotna laureatka Telekamery dla najlepszej aktorki (2004, 2005), laureatka Złotej Kaczki dla najlepszej aktorki (2004), wyróżniona tytułem „Najlepsza polska aktorka” w plebiscycie czytelników „Super Expressu” (2005). Odznaczona Brązowym Medalem Zasłużony Kulturze – Gloria Artis (2015) oraz Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski (2016).
Katarzyna Zdanowicz
Dziennikarka telewizyjna
Katarzyna Zdanowicz
Dziennikarka telewizyjna. Przez ostatnich dziewięć lat związana z TVN24. Była autorką i prowadzącą program Polska i Świat w TVN24, serwisów informacyjnych w DDTVN. Porusza tematy polityczne i społeczne.
W tygodniku Polityka, z którym współpracuje, wiele razy opisywała prawa kobiet oraz nierówności społeczne. Stworzyła „Kobietnik” w Magazynie TVN24.pl – cykl rozmów z kobietami ciekawymi świata, wizjonerkami, które wpływają na nasze życie i myślenie, a przez wrodzoną skromność rzadko czytamy o nich na pierwszych stronach gazet.
Na co dzień mamą 10-letniego Maksa. [Foto. Adam Tuchliński]
Karolina Adamska-Woźniak
Fundacja Mam Marzenie
Karolina Adamska-Woźniak
Doktor nauk medycznych w zakresie biologii medycznej. Od 17 lat związana z Fundacją Mam Marzenie, gdzie przez ostatnie 6 lat pełniła rolę prezeski. W życiu codziennym kieruje się nie tylko swoimi marzeniami, ale w szczególności marzeniami chorych dzieci – podopiecznych fundacji. Wolontariat i działalność społeczna stały się jej życiową pasją. Za tę pasję i wywoływanie uśmiechu na twarzach chorych dzieci nagrodzona została Nagrodą Specjalną konkursu Bizneswoman Roku 2019 Sukcesu Pisanego Szminką. Interesuje się przywództwem i zrównoważonym rozwojem oraz społeczną i biznesową odpowiedzialnością. Alumna Leadership Academy for Poland.
Obecnie pełni funkcję Dyrektorki Programowej w Advanced Leadership Program w Center for Leadership. Mentorka w Global Mentoring Walk oraz Fundacji Liderek Biznesu. Absolwentka studiów CSR i Sustainability na Akademii Leona Koźmińskiego i studentka Wizerunku w życiu publicznym i biznesie na SWPS. Zawodowo związana z wielką korporacją, a rodzinnie oddana wychowywaniu pięciorga dzieci, pełniąc rolę mamy i macochy. Marzy jej się by ocieplić wizerunek macoch. Wie, że „nie mam czasu” jest tylko wymówką i wie, jak piękny jest świat, gdy pomagamy innym, bo… życie jest wtedy życiem, kiedy dajemy światełko miłości tym, którzy go najbardziej potrzebują”.
Beata Tadla
Dziennikarka radiowa i telewizyjna
Beata Tadla
Absolwentka Kulturoznawstwa oraz Zarządzania Instytucjami Kultury na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studiów podyplomowych w zakresie kształcenia głosu i mowy na Uniwersytecie SWPS. Od 1991 roku związana z mediami, najpierw radiem, a potem telewizją. W TVN gospodyni m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP Wiadomości oraz programów publicystycznych. Autorka książek. Zdobywczyni tytułu „Mistrz Mowy Polskiej”. Wykładowca i trener dobrego mówienia. Obecnie w Radiu Zet i Onet Rano.
Osoby Eksperckie
Agnieszka Onufrzak
Senior Brand Manager DPD Polska
Agnieszka Onufrzak
Senior Brand Manager DPD Polska. Ukończyła Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowe Studia Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej.
Od 11 lat związana z branżą logistyczną i DPD Polska, gdzie odpowiada za współtworzenie strategii marki i kompleksowe działania wizerunkowe. W swojej pracy ceni jej interdyscyplinarny charakter, który sprawia, że jest ona dynamiczna, rozwijająca oraz pełna pozytywnych wyzwań. W życiu nie potrafi się nudzić. U ludzi ceni dystans do samych siebie i zdrową mieszankę każdego rodzaju poczucia humoru.
Natalia Bogdan
Założycielka, właścicielka i Prezes Zarządu ogólnopolskiej firmy rekrutacyjnej Jobhouse
Natalia Bogdan
Założycielka, właścicielka i Prezes Zarządu ogólnopolskiej firmy rekrutacyjnej Jobhouse. Związana z branżą HR od blisko 15 lat. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Bizneswoman Roku Publiczności 2016.
Służbowo i prywatnie ciągle w ruchu – ukończyła kilkanaście maratonów, półmaratonów i triathlonów. Zdobywczyni Kilimandżaro. Od niedawna mama Nelli.
Dr Tomasz Ludwicki
Adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Dr Tomasz Ludwicki
Adiunkt w zakładzie zarządzania strategicznego i międzynarodowego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendysta Fundacji Forda i Mellona w USA oraz programu Unii Europejskiej Marie Curie Fellowships. Dyrektor Międzynarodowego Centrum Zarządzania WZ UW i Programu ExecutiveMBA@UW. Asesor programów MBA w stowarzyszeniu Association of MBAs (AMBA).
Autor artykułów oraz rozdziałów w publikowanych przez PWE, PWN, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne oraz Wydawnictwa Wydziału Zarządzania UW. Wykładowca specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu procesami organizacyjnymi. Prowadził zajęcia na uczelniach zagranicznych w tym m.in. University of Illinois At U-C, Lund University oraz Hochschule für Philosophie w Monachium.
Kasia Zasiadły
CEO marki UL&Ka oraz mentorka biznesu
Kasia Zasiadły
CEO marki UL&Ka oraz mentorka biznesu. W ciągu kilku lat przeszła drogę od szycia opasek dla córki do stworzenia najbardziej rozpoznawalnej w Polsce marki produkującej akcesoria do włosów. Jej autorskie produkty noszą kobiety i dzieci na całym świecie, m.in. Japonii, Włoszech oraz Belgii.
Na swoim instagramowym profilu @kasiazasiadly dzieli się ze swoimi obserwatorkami poradami z zakresu prowadzenia biznesu oraz tworzenia zaangażowanej społeczności w Social Media. Laureatka XV edycji konkursu Sukces Pisany Szminką.
Izabela Górska
Założycielka i szefowa projektu Dharma Żoliborz
Izabela Górska
Założycielka i szefowa projektu Dharma Żoliborz (Miejsce Kobiet Mocy – kobieca społeczność, strefa eventów, kawiarnia i showroom kobiecych marek). Jest drugą kobietą w Polsce (zaraz po Pani Minister Cyfryzacji), która przystąpiła do procesu crowdfundingu udziałowego ze swoim biznesem, odnosząc sukces przed czasem, jednocząc ponad 90 inwestorów (sukcesem jest fakt, że stanowiła większość z nich to kobiety), sprzedając udziały za ponad pół miliona złotych.
Pierwsza osoba w kraju organizująca crowdfunding na Prostej Spółce Akcyjnej. Cofounderka i dyrektor zarządzająca firmy CIC Poland (Cambridge Innovation Center – globalna sieć startupów i centr coworkingowych) w latach 2012–2015. Przedsiębiorczyni, współwłaścicielka firmy szkoleniowej w latach 2011–2015. W 2008 – 2011 zdobywała doświadczenie zawodowe, reprezentując korporacje finansowe, między innymi Lukas Bank S.A i Expander Advisors Sp. z o.o., w tym czasie uzyskała wyróżnienia za wyniki w sprzedaży rozwiązań inwestycyjnych i budowanie długofalowych relacji z klientami.
Pasjonatka rozwoju osobistego i spersonalizowanego podejścia do ludzi – certyfikowana trenerka metodologii Persolog. Mama cudownego, niespełna 6-letniego Leopolda, miłośniczka mindfulness, ludzi i jedzenia.
Wiktor Samborowski
Dyrektor w Dziale prawno-podatkowym PwC
Wiktor Samborowski
Posiada ponad dwunastoletnie doświadczenie w doradztwie podatkowym (w zespole International Tax Services). Wiktor brał udział w licznych projektach z zakresu restrukturyzacji grup kapitałowych oraz transakcji międzynarodowych. Wiktor odpowiada również za rozwój oraz za koordynację platformy Consumer Market w ramach PwC Polska.
Aleksandra Sandor
Dyrektorka Działu Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży w home.pl
Aleksandra Sandor
Dyrektorka Działu Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży w home.pl. Od 11 lat związana z obszarem zarządzania i rozwoju ludzi oraz sprawnym funkcjonowaniem nawet 400 osobowych zespołów.
Aktualnie w obszarze technologii, w home.pl odpowiada za dostarczanie strategicznych celów i wspiera Zarząd w osiąganiu celów biznesowych. Ceni otwartą komunikację i nastawienie na cel. Prywatnie hobbystycznie programuje i ogrywa ludzi w szachy w każdym zakątku świata, do którego podróżuje.
Maciek Sadowski
Współzałożyciel Startup Hub Poland
Maciek Sadowski
Przewodniczący Komitetu ds. Nowych Technologii, Innowacji i Różnorodności przy Polskiej Izbie Handlowej. Z wykształcenia filozof i europeista, z przyuczenia broker technologii, organizator ekosystemu startupowego i inwestor w projekty technologiczne o silnym wpływie społecznym. Stypendysta na Uniwersytecie Salzburskim oraz International Visitor Leadership Program (IVLP) Departamentu Stanu USA. Jeden z założycieli i wieloletni prezes fundacji Startup Hub Poland, która wspiera rozwoju technologiczny w regionie Europy Środkowo-Wschodniej promując globalnej obecności tego regionu jako miejsca, w którym mogą rozwijać się przełomowe technologie.
Paulina Skrzypińska
Koordynator Laboratorium Innowacji w BNP Paribas Bank Polska
Paulina Skrzypińska
Koordynator Laboratorium Innowacji w BNP Paribas Bank Polska. W 2008 r. rozpoczęła współpracę z inkubatorami, parkami naukowo-technologicznymi (InQbator, Poznański Park Naukowo-Technologiczny Fundacji UAM, Technopark Gliwice, Wrocławski Park Technologiczny etc.) i dalej z funduszami inwestycyjnymi (InQbator Seed, SpeedUp BRIdge Alfa etc.), gdzie m.in. wspierała ambitnych naukowców w komercjalizacji wyników ich prac naukowych.
Pracowała przy regionalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych programach dedykowanych pomysłodawcom i młodym przedsiębiorcom (m.in. Erasmus for the Young Entrepreneurs).
Przez lata współorganizatorka poznańskiej społeczności startupowej (Hive61, Poznań Startup Weekend, Poznań Offline Party etc.). Wcześniej także aktywna dziennikarka radiowa i telewizyjna, autorka jednej z pierwszych w kraju audycji o startupach. Absolwentka 4 kierunków studiów.
W Banku BNP Paribas od 2017 r. Kierowany przez nią zespół Laboratorium Innowacji wsparł do tej pory ponad 15 wdrożeń startupów do organizacji.
Katarzyna Krogulec
Dziennikarka biznesowa
Katarzyna Krogulec
Dziennikarka związana ze słowem pisanym od jedenastu lat. Redaktorka MyCompany. Była redaktor prowadzącą w MamStartup. Pisze o startupach i branży Venture Capital. Przed dołączeniem do MamStartup zajmowała się researchem biznesowym. Studiowała Zarządzanie Innowacjami. Interesuje się nowatorskimi przedsięwzięciami i sposobami finansowania startupów.
Michał Misztal
Prezes Startup Academy
Michał Misztal
Prezes Startup Academy, trener biznesu, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości, ekspert Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie oceny innowacyjności startupów.
Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców, dla których przeprowadził kilka tysięcy godzin doradczych. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem. Z sukcesem pozyskał wiele dotacji na rozwój firm, których kwoty przekroczyły 20 mln zł.
Przez 11 lat pracował nad rozwojem przedsiębiorczości w Polsce w ramach Fundacji AIP. Opiekował się ponad 600 startupami spośród różnych branż pełniąc następnie rolę Dyrektora Regionalnego AIP. Współtworzył fundusz inwestycyjny AIP Seed Capital, zajmując się selekcją i scoutingiem startupów. Następnie objął zarządzanie sprzedażą warszawskich Business Linków – akceleratorów biznesu i przestrzeni coworkingowych.
Mateusz Sadowski
Dyrektor w Zespole Fuzji i Przejęć PwC Polska
Mateusz Sadowski
Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze transakcji fuzji i przejęć przedsiębiorstw głównie w obszarze spółek technologicznych, usług IT oraz B2B Software. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu złożonych transakcji głównie wspierając przedsiębiorców w skutecznych i atrakcyjnych wyjściach z inwestycji.
Przed dołączeniem do PwC, zdobywał doświadczenie na rynku kapitałowym pracując w PKO TFI, gdzie był odpowiedzialny za analizę i wycenę małych i średnich spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Ukończył kierunek Finanse i Rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także odbył stypendium w portugalskiej uczelni wyższej w Lizbonie (Nova de Lisboa). Mateusz jest maklerem papierów wartościowych z uprawnieniami do doradztwa inwestycyjnego oraz zdobył kwalifikacje akredytowanego doradcy inwestycyjnego (Chartered Financial Analyst).
Sylwia Bogucka
Dyrektorka Transformacji i Modeli Biznesowych w Orange Polska
Sylwia Bogucka
Dyrektorka Transformacji i Modeli Biznesowych w Orange Polska, ostatnie 6 miesięcy pełniąca również obowiązki Dyrektorki IOT i Zaawansowanych Technologii. Od 10 lat związana z Rynkiem B2B. Odpowiada za transformację i automatyzację procesów sprzedażowych z wykorzystaniem nowych technologii, a także strategię rozwoju i sprzedaż rozwiązań w kategorii Internetu Rzeczy.
Ekspertka w budowaniu efektywnych systemów motywacyjnych, podnoszeniu efektywności kanałów sprzedażowych oraz profilowaniu i segmentowaniu bazy klientów. Jedna z 4 liderek programu Razem.One, wspierającego zarządzanie różnorodnością w Orange Polska oraz odwagę kobiet w podejmowaniu wyzwań. Absolwentka Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej oraz MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Ewa Gadomska
Przedsiębiorczyni i strateżka marek oraz marek osobistych, mentorka biznesów
Ewa Gadomska
Przedsiębiorczyni i strateżka marek oraz marek osobistych, mentorka biznesów.
Jest właścicielką firm wspierających duże organizacje, a także autorką kursów i programów mentoringowych dla mikro i małego biznesu. Stworzyła bestsellerowy kurs – Dochodowa Firma w 5 tygodni, przez który przeszło już ponad 5000 przedsiębiorców.
Od ponad 15 lat pomaga rozwijać i skalować dochodowe biznesy swoich klientów w Polsce, USA i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, trafnie diagnozując ich zmagania i trudności. Opracowuje autorskie strategie rozwoju biznesów – skuteczne, niezależnie od etapu, na jakim się one aktualnie znajdują. Przede wszystkim jednak, rozwija swoje firmy, głównie usługowe.
Ola Gościniak
Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress
Ola Gościniak
Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, mentorka biznesów online w Interaktywnej Paczce, blogerka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka, autorka e-booków, książek m.in. bestsellerowej Bądź Online oraz kursów online w Interaktywnej Akademii WordPressa, organizatorka Interaktywnej Konferencji GIRLBOSS, inicjatorka raportu „Jesteś ekspertką! Uwierz w to!” i autorka cenionego podcastu wyróżnionego przez Forbes Woman.
Od 2015 roku pomaga kobietom z całej Polski w realizacji ich interaktywnych marzeń i osiągnięciu niezależności finansowej na własnych zasadach. Przeszkoliła już ponad 50 000 Polek. Pokazuje im, jak stworzyć stronę WWW od podstaw, jak założyć sklep internetowy czy rozpocząć biznes online. Z sukcesem tworzy sklepy cyfrowe oraz LadyBusiness Awards w kategorii Przedsiębiorcza Kobieta to TY.
Od 2018 roku w rankingu TOP20 wpływowych blogerów JasonHunt. Prelegentka i mówczyni na wielu branżowych wydarzeniach, m.in. I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań, BusinessWoman Live. Absolwentka Informatyki na Politechnice Poznańskiej, Grafiki Projektowej w Collegium Da Vinci oraz Coachingu Biznesowego w WSKZ. Swoją pierwszą stronę internetową stworzyła jeszcze w podstawówce 20 lat temu. Od tamtej pory stworzyła ich ponad 500. Więcej na: www.olagosciniak.pl
Marcin Dobrowolski
Dziennikarz biznesowy
Marcin Dobrowolski
Historyk i dziennikarz z doświadczeniem pracy m.in w portalu HiCash, Pulsie Biznesu, Radiu PiN, Polskim Radiu, Telewizji Polskiej oraz Niepublicznej Szkole Podstawowej w Mysiadle. Od marca 2020 roku gospodarz porannego programu w BIZNES24 – jedynej polskiej telewizji biznesowej.
Przez dziewięć lat związany z projektem Gazele Biznesu – rankingiem najbardziej dynamicznych firm sektora MŚP. W marcu 2018 roku uznany w badaniu magazynu PRESS jednym z trzech dziennikarzy internetowych najbardziej cenionych przez kolegów i koleżanki z mediów tradycyjnych.
Katarzyna Nejman
Właścicielka „Siostry Plotą”
Katarzyna Nejman
Właścicielka „Siostry Plotą”. Laureatka Bizneswoman Roku 2021 w kategorii Mikrobiznes. Ukończyła Akademie Sztuk Teatralnych w Krakowie na wydziale aktorstwo dramatyczne oraz szkołę zawodową o profilu koszykarz-plecionkarz.
Działaniom jej firmy przyświeca misja ratowania polskiego rzemiosła, utrzymania go przy życiu. Sama realizuje ją poprzez prowadzenie warsztatów, współpracę z mistrzami plecionkarstwa, prowadzeniem social mediów, na których stara się rozkochiwać ludzi w tym rzemiośle. Ta praca to zdecydowanie jej pasja, a w biznesie lubi kierować się sercem i intuicją.
Zuzia Sielicka-Kalczyńska i Jula Sielicka-Jastrzębska
Współzałożycielki marki Whisbear
Zuzia Sielicka-Kalczyńska i Jula Sielicka-Jastrzębska
Współzałożycielki marki Whisbear. Przedsiębiorczynie, a prywatnie mamy. Laureatki konkursu Bizneswoman Roku 2016. W ciągu pierwszych trzech lat działalności udało im się zbudować od podstaw jedną z najważniejszych polskich marek w branży dziecięcej, oferującą innowacyjny produkt, który pokochali rodzice i dzieci na całym świecie.
Firma zdobyła kilkadziesiąt nagród i jako pierwsza w historii polska firma, otrzymała prestiżową nagrodę „Kind und Jugend Innovation Award 2016”. Whisbear dostępny jest w ponad 20 krajach na świecie.
Marek Jankowski
Twórca kursów online, podcaster, autor książek
Marek Jankowski
Marek Jankowski – uczy soloprzedsiębiorców, ekspertów i freelancerów, jak zdobywać klientów bez narzucania się. Jest twórcą kursów online, podcasterem, autorem książek „Mała wielka firma” i „Pułapki small biznesu”. Zanim założył własną firmę, był dziennikarzem radiowym (pracował m.in. w RMF FM).
Od 2009 r. nagrywa podcast dla przedsiębiorców Mała Wielka Firma – jest to najdłużej ukazująca się tego typu audycja internetowa w Polsce i od lat jeden z najpopularniejszych podcastów biznesowych. Marek dostał za niego nagrodę Podcaster Roku 2017.
Strona internetowa: https://malawielkafirma.pl
Kurs PodcastPro: https://podcastpro.pl
Podcast Mała Wielka Firma: https://malawielkafirma.pl/spotify
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/marek-jankowski-mwf/
dr Bianka Siwińska
Prezeska Fundacji Edukacyjnej Perspektywy
dr Bianka Siwińska
Prezeska Fundacji Edukacyjnej Perspektywy. Redaktor naczelna „Perspektywy”. Stworzyła największe wydarzenie dla kobiet w technologiach w Europie – Perspektywy Women in Tech Summit. Jej pasją jest wspieranie dziewczyn w STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).
Zainicjowała kampanię „Dziewczyny na politechniki!”, w której wzięło już udział 200 tysięcy maturzystek, oraz szereg projektów pomagających studentkom kierunków technicznych i ścisłych w budowaniu kariery w branży technologicznej: „Lean in STEM”, „Girl go start-up Academy”. „Nowe technologie dla dziewczyn”. Autorka książek o jakości i umiędzynarodowieniu nauki.
Bartłomiej Kołodziejczyk
Dyrektor w Dziale Doradztwa Technologicznego PwC
Bartłomiej Kołodziejczyk
Ekspert w zakresie zastosowania nowych technologii w celu osiągnięcia wymiernych efektów biznesowych. W PwC odpowiada za doradztwo w zakresie Zarządzania IT i Transformacji Doświadczeń Klienta oraz za nadzór i wdrożenia systemów IT. Od ponad 25 lat łączy doświadczenia w konsultingu IT (PwC, Accenture) z doświadczeniem w zakresie zarządzania dużymi zespołami IT (m.in. w Grupie Neuca, Ministerstwie Cyfryzacji oraz w branży ubezpieczeniowej). Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz Studiów MBA London Business School.
Paulina Brym-Ciuba
CEO Fundacji Startup Hub Poland
Paulina Brym-Ciuba
Do roku 2019 dyrektor ds. operacyjnych Fundacji Startup Hub Poland. Specjalistka od zarządzania projektami. Manager projektów akceleracyjnych w tym: Akademicka Liga Startupów, Poland Prize czy Warsaw Booster, a także projektów scoutingowych i edukacyjnych takich jak V4 Venture Drill, Orlen Inventor Tech Day czy projektów softlandingowych takich jak Poland Business Harbour.
W latach 2016-2019 była Dyrektorem Działu Marketingu w Instytucie Studiów Wschodnich, odpowiadała za współpracę z partnerami komercyjnymi, za promocję firm podczas imprez organizowanych przez Instytut (w szczególności Forum Ekonomicznego – największej imprezie gospodarczej w regionie, zwanej „Polskim Davos”). Spikerka wielu konferencji branżowych, w tym Seeds for Future, czy WolvesSummit. Mentorka w programach takich jak Boston Counsulting Group – EMPOWER.PL, Akademicka Liga Startupów czy Warsaw Booster.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku: nauki polityczne, Stypendystka Państwowego Uniwersytetu w Sankt Petersburgu. Umiejętności zarządzania potwierdzone certyfikatem PRINCE2.
Jowita Michalska
Założycielka i CEO Digital University
Jowita Michalska
Założycielka i CEO Digital University. Misją życiową Jowity jest uzbrojenie Polaków w niezbędne kompetencje cyfrowe. Powołała do życia organizację, która współpracując z czołowymi amerykańskimi uczelniami, takimi jak MIT, Harvard Business School czy Stanford, zajmuje się edukacją w obszarze nowych technologii. Digital University oferuje m.in. biuro speakerskie, skrojone na miarę kompleksowe edukacyjne programy i warsztaty, certyfikowane kursy online oraz konferencję Masters&Robots, na którą przyjeżdżają do Polski najwybitniejsi światowi eksperci.
Równolegle działa założona przez Jowitę Fundacja Digital University, której misją jest wyrównywanie szans i edukacja w zakresie nowych technologii i kompetencji przyszłości. Jowita jest polską ambasadorką Singularity Group, innowacyjnej organizacji z Doliny Krzemowej. Z tytułu swojej działalności edukacyjnej Jowita otrzymała wiele nagród i odznaczeń, w tym Digital Shapers, przyznawane za znaczący wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce. W roku 2021 Forbes Women uznał ją za jedną ze 100 najwybitniejszych kobiet w biznesie, a Komisja Europejska mianowała Ambasadorką Cyfrowej UE.
Magdalena Góźdź
Advocacy Leader w L'Oréal Paris
Magdalena Góźdź
Advocacy Leader w L’Oréal Paris, odpowiada za komunikację marki, w tym działania PR, współpracę z influencerami i organizację wydarzeń społecznych marki. Silnie identyfikuje się z misją L’Oréal Paris – empowermentem kobiet, wyrażoną w haśle “Jesteśmy tego warte”, co przekłada się zarówno na jej życie zawodowe, jak i prywatne.
W L’Oréal Paris od przeszło 3 lat prowadzi kampanię społeczną “Stand Up Sprzeciw się molestowaniu seksualnemu w przestrzeni publicznej”, aktywnie angażując się w treningi z metodologii 5D, by zwiększać czym jest molestowanie, jak również co robić, gdy stajemy się świadkami takich zachowań. Wykształcenie z psychologii społecznej i klinicznej pozwala jej dogłębnie rozumieć potrzeby kobiet i tworzyć autentyczne przekazy. Głęboko wierzy w potencjał każdej kobiety i jej prawo do pewności siebie oraz samorealizacji.
Maciej Klepacki
Prezes zarządu Burda Media
Maciej Klepacki
Ekspert w dziedzinie transformacji biznesu i zarządzania zmianą. Od blisko 20 lat obecny zawodowo w branży technologii, nowych mediów i telekomunikacji, podczas których zarządzał działaniami operacyjnymi i rozwojem biznesu dla polskich i zagranicznych spółek w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Obecnie Prezes zarządu Burda Media, największej firmy mediowej w obszarze lifestyle w Polsce, a także Członek Rady Nadzorczej notowanej na GPW spółki Fabrity Holding.
W latach 2013 – 2015 Dyrektor Zarządzający w Grupie Allegro odpowiedzialny za portale i media ekonomiczne, w tym portal finansowy Bankier.pl. Wcześniej przez kilka lat związany z ATM S.A. – największym w regionie CEE operatorem centrów danych, a także operatorem płatności mobilnych mPay S.A.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji w PWSBiA w Warszawie, a także uczestnik prestiżowego programu dla wyższej kadry zarządzającej Przedsiębiorczość i Innowacje na Uniwersytecie Stanforda.
Magdalena Kotlarczyk
Country Director, Google Polska
Magdalena Kotlarczyk
PL: Zawodową przygodę ze światem cyfrowej transformacji i technologicznych innowacji rozpoczęła w 2011 dołączając do zespołu Google Polska w Warszawie. W lipcu 2021 została szefową polskiego oddziału Google.
Wcześniej przez blisko 13 lat w lokalnych i regionalnych rolach w Procter & Gamble z Warszawy, Londynu czy Genewy odpowiadała za brand management i planowanie komunikacji marketingowej szeregu kategorii FMCG.
Jest absolwentką marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także Executive Program na Singularity University.
Od września 2021 roku zasiada w zarządzie polskiego oddziału International Advertising Association (IAA Polska). W marcu 2024 dołączyła do Rady Doradczej ABSL.
Profil na LinkedIn
EN: Magda’s professional adventure with digital transformation and tech innovation started in 2011 when she joined Google Poland team in Warsaw. After a decade, in July 2021, she took over Google Poland Country Director role.
Prior to Google, Magda spent almost 13 years at Procter & Gamble in Brand Management / Marketing / Holistic Communication Planning in local and regional FMCG roles in Warsaw, London and Geneva.
A graduate of University of Łódź (master in Management and Marketing), University of Warsaw (postgraduate in Consumer Behavior) and Singularity University (Execute Program).
Board member of International Advertising Association (IAA Poland) since Sept 2021. In March 2024 Magda joined the Advisory Board of ABSL.
Marek Kemnitz
Współzałożyciel firmy Modvise
Marek Kemnitz
Marek Kemnitz od 15 lat związany jest z branżą mediów i martechu, gdzie zdobywał doświadczenie w takich firmach jak RTB House, Sociomantic i Teads, zajmując się technologiami reklamowymi oraz strategiami marketingowymi. Od 2020 roku pełni rolę współzałożyciela firmy Modvise, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dla e-commerce.
Firma skupia się na monitoringu cen, analizie digital shelf oraz produkcji wysokiej jakości treści cyfrowych wspierających sprzedaż online. Marek wykorzystuje swoje bogate doświadczenie, aby wspierać marki w budowaniu skutecznych strategii oraz poprawianiu ich widoczności w środowisku cyfrowym.
Dzięki jego wiedzy i innowacyjnemu podejściu, Modvise dynamicznie rozwija się, pomagając klientom osiągać lepsze wyniki w coraz bardziej konkurencyjnym świecie e-commerce.”
Barbara Stępień
Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej i Zaangażowania w HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
Barbara Stępień
Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej i Zaangażowania w HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
Liderka Programu L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki, Korespondentka ds. Etyki w L’Oréal w Polsce.
Ekspertka komunikacji, kultury organizacyjnej i public relations z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej, komunikacji marek i budowaniu zaangażowania pracowników wokół wartości. Od 2016 roku w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie odpowiada za rozwój i realizację strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz za zarządzanie relacjami z mediami i kontaktami zewnętrznymi w obszarze korporacyjnym.
Jest liderką programu L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki promując sukcesy naukowe i sylwetki kobiet-naukowczyń – stypendystek programu. Współpracuje ze środowiskiem naukowym oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie wspierania różnorodności i równości w nauce.
Barbara Stępień zdobywała swoje doświadczenie i ekspertyzę m. in. w Hewlett-Packard, GSK Pharma i sieciowej agencji Edelman PR. Absolwentka socjologii w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja PR.
Magdalena Dziewguć
Country Manager, Google Cloud Poland
Magdalena Dziewguć
Country Manager, Google Cloud Poland. Menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Studiowała prawo i psychologię, posiada tytuł Executive MBA SGH oraz GMP Harvard Business School. Od 2014 roku pracuje dla Google. Wcześniej V-ce Prezeska Exatel SA i członkini kilku Rad Nadzorczych.
JOd 2000 roku współtworzyła rynek usług telekomunikacyjnych dla biznesu w sieci Orange i Plus. Założycielka Digital University oraz LiderSHE w Polsce. Od początku swojej kariery zajmuje się tematyką nowych technologii i ich wpływu na procesy biznesowe w organizacjach. Jako ekspertka w dziedzinie innowacji, restrukturyzacji i budowania kultury zaangażowania i współpracy ma za sobą szereg transformacji cyfrowych.
Na co dzień Mama Soni, Adasia i Franka, aktywnie działa w projektach rozwijających obecność kobiet w przestrzeni publicznej. Magda głęboko wierzy, że dwa czynniki zmieniają świat na lepsze: nowe technologie i więcej decyzji podejmowanych przez kobiety.
Dominika Kotuła-Gibas
Założycielka firmy HR Mania
Dominika Kotuła-Gibas
Z blisko 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi w sektorze nowych technologii i finansów, specjalizuje się w holistycznym podejściu do potrzeb pracowników oraz budowaniu strategii personalnych opartych na wartościach. Pracowała m.in. w Blue Media (obecnie Autopay), London Stock Exchange Group (LSEG) i Amazon.
Obecnie rozwija HR Manię, wspierając firmy w tworzeniu zdrowych organizacji. W 2021 roku otrzymała tytuł Bizneswoman Roku w kategorii „Firma Przyjazna Rodzinie”. Była finalistką konkursu „Top HR Biznes Partner Roku” PSTD w 2016 roku. Uwielbia dzielić się doświadczeniami podczas wystąpień oraz zajęć ze studentami studiów podyplomowych.
Prywatnie pasjonuje się biegami i życiem rodzinnym.
Jerzy Hołub
Dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe
Jerzy Hołub
Dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe. Jest odpowiedzialny za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty Mastercard oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce, takie jak m.in. Mastercard OFF CAMERA, Orange Warsaw Festiwal, Open’er Festival i Kraków Live Festival, a także za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy.
Ma 17-letnie doświadczenie marketingowe, które zdobył pracując dla wiodących marek, takich jak Orange, T-Mobile, LUXMED i PZU. Do zespołu Mastercard dołączył bezpośrednio z Orange, gdzie odpowiadał za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z Google, Samsung i Cisco. Jest doktorem socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz Czeskiej Akademii Nauk oraz absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Pasją Jerzego jest klasyczna literatura rosyjska oraz boks.
Karolina Andrian
Prezeska fundacji Share the Care
Karolina Andrian
Aktywnie działa na rzecz kobiet i równouprawnienia płci. Współwłaścicielka firmy Femmeritum zajmującej się wdrożeniami rozwiązań work-life/family balance w firmach. Prezeska fundacji Share the Care, której misją jest promocja partnerstwa między kobietą a mężczyzną oraz przekonanie mężczyzn do korzystania z urlopów rodzicielskich. Fundacja przygotowała rekomendacje dla rządu odnośnie wdrożenia unijnej dyrektywy work-life balance w Polsce.
Aktywnie tłumaczy politykom i partnerom społecznym celowość dyrektywy i nawołuje do dobrego wdrożenia jej w naszym kraju. Dobrego, czyli praktycznego, odpowiadającego realiom życia w Polsce i pozwalającego rodzicom na korzystanie z ich nowych praw. Współprowadzi podcast fundacji Wspólne Dzieci = Wspólne Obowiązki. Jest absolwentką amerykańskiego programu Vital Voices Grow 2018.
Katarzyna Lorenz
Dyrektorka komunikacji i PR Instytut Humanites
Katarzyna Lorenz
Od roku 2021 związana z Instytutem Humanites – Człowiek i Technologia, pełni rolę dyrektorki komunikacji i PR a także zarządza pierwszą polską kampanią wellbeing dla firm i organizacji: Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w biznesie, w branży kreatywnej, m.in.: w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych, tworzeniu kampanii dla klientów w obszarach ATL, BTL, digital i branding, jak również w tworzeniu platform komunikacyjnych dla NGO, edukacji i instytucji kultury. Twórczyni i przez 10 lat CEO agencji kreatywnej Cyber Kids on Real.
Absolwentka filozofii. Angażuje się w projekty łączące reklamę, sztukę, dizajn i edukację w Polsce i za granicą. Ma na koncie wiele nagród za projekty zarówno komercyjne jak i społeczne, kulturalne oraz edukacyjne, min.: KTR, Dobry Wzór, Projekt Roku, Kreatura, Webstar, Golden Arrow, Złote Orły, MUST HAVE. Obecnie skupiona na działaniach adresowanych do biznesu nakierowanych na dobrostan, zmianę kultury pracy. Autorka wielu materiałów edukacyjnych w tym np. podręcznika do matematyki. Prywatnie mama nastolatka, pasjonatka stolarki, wolny czas spędza podróżując własnoręcznie zbudowanym kamperem.
JakubWaszkiewicz
Dyrektor w Dziale Audytu PwC
JakubWaszkiewicz
Dyrektor w Dziale Audytu PwC odpowiadający za współpracę z klientami z branż budownictwa, nieruchomości i energii odnawialnej. Biegły rewident z wieloletnim doświadczeniem na rynkach finansowych, zdobytym w Polsce oraz Nowej Zelandii. Współzarządza zespołem ponad 80 ekspertów specjalizujących się w świadczeniu usług doradczych i audytowych dla klientów prywatnych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Finanse i Rachunkowość oraz Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne.
Na co dzień tata małego Mikołaja zaangażowany w projekty wolontariatów dla NGO. Pasjonat piłki nożnej, NBA i szachów.