Jury Główne

Przewodnicząca Jury

Dr Irena Eris

Dr Irena Eris

Dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe

Dr Irena Eris

Doktor farmacji, współwłaścicielka wraz z mężem Henrykiem Orfingerem firmy Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, w którym jest Dyrektorem ds. Badań i Rozwoju. Od początku istnienia firmy zajmuje się kreacją nowych produktów i zarządza procesem ich powstawania.

Prekursorka holistycznego podejścia do piękna, które tworzą kosmetyki, dopasowana do indywidualnych potrzeb profesjonalna pielęgnacja w Kosmetycznych Instytutach Dr Ireny Eris oraz dbałość o zrównoważony wypoczynek w trzech luksusowych Hotelach SPA – na Wzgórzach Dylewskich, w Krynicy Zdrój i w Polanicy Zdroju. Laureatka wielu prestiżowych nagród.

Dzisiaj marka Dr Irena Eris jest jedyną polską marką i jednym kosmetycznym brandem niepochodzącym z Francji w Comité Colbert – francuskim stowarzyszeniu marek luksusowych.

Przewodnicząca Jury

Dr Irena Eris

Doktor farmacji, współwłaścicielka wraz z mężem Henrykiem Orfingerem firmy Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, w którym jest Dyrektorem ds. Badań i Rozwoju. Od początku istnienia firmy zajmuje się kreacją nowych produktów i zarządza procesem ich powstawania.

Prekursorka holistycznego podejścia do piękna, które tworzą kosmetyki, dopasowana do indywidualnych potrzeb profesjonalna pielęgnacja w Kosmetycznych Instytutach Dr Ireny Eris oraz dbałość o zrównoważony wypoczynek w trzech luksusowych Hotelach SPA – na Wzgórzach Dylewskich, w Krynicy Zdrój i w Polanicy Zdroju. Laureatka wielu prestiżowych nagród.

Dzisiaj marka Dr Irena Eris jest jedyną polską marką i jednym kosmetycznym brandem niepochodzącym z Francji w Comité Colbert – francuskim stowarzyszeniu marek luksusowych.

Jury

Marta Życińska

Marta Życińska

Dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe

Marta Życińska

Dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe. Od maja 2023 roku Marta Życińska jako dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe jest odpowiedzialna za rozwój biznesu i realizację strategii firmy w kraju

Marta dołączyła do Mastercard 7 lat temu. Początkowo kierowała działem marketingu w Polsce, a następnie awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią, z sukcesem łącząc rozwój biznesu z działaniami marketingowymi na 20 rynkach.

W 2022 roku objęła stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i B2B, odpowiadając w szczególności za obszar współpracy Mastercard z fintechami, a także usług przedpłaconych. Jest liderką biznesową z wieloma osiągnięciami w zarządzaniu projektami realizującymi cele komercyjne w obszarach B2B i B2C, przy ścisłej współpracy z działami sprzedaży, rozwoju i produktu.

Przed dołączeniem do Mastercard, pracowała jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding i odpowiadała za wsparcie sprzedaży, komunikację i digital marketing. Wcześniej była związana przez wiele lat z firmą telekomunikacyjną Orange, gdzie kierowała departamentem komunikacji B2C

Joanna Mihułka-Petru

Joanna Mihułka-Petru

Prezeska Altkom Akademii S.A.

Joanna Mihułka-Petru

Od dwudziestu lat związana z sektorem edukacyjnym. Od 2020 roku Prezeska Altkom Akademii S.A., lidera branży szkoleniowej w Polsce. Odpowiada za prowadzenie i rozwój organizacji w Polsce, kieruje procesem ekspansji na rynki zagraniczne.

Propaguje ideę lifelong learning’u, osadzając ją w biznesowych realiach branży edukacyjnej. Wcześniej posłanka na Sejm – inicjatorka wielu projektów legislacyjnych dla branży edukacyjnej (formalnej i pozaformalnej). Założyła Zespół Parlamentarny do Spraw Przeciwdziałania Przemocy wobec Kobiet i Przeciwdziałania Dyskryminacji ze względu na Płeć. Zajmowała też stanowisko prezeski fundacji Bo Tak – działając na rzecz aktywizacji kobiet w życiu publicznym.

W tym okresie zaangażowana w Women’s Democracy Network, poświęconą aktywności kobiet na rzecz demokracji. Przed 2014 rokiem była kanclerzem uczelni wyższej, którą zarządzała 3 lata. Do 2010 roku prowadziła własną firmę – portal szkoleniowy, produkcja e-learningu i dom mediowy, jednocześnie łącząc te obowiązki z piastowaniem stanowiska członkini zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, MBA Essentials London School of Economics, obecnie doktorantka. W działalności publicznej i zawodowej stawia na wzmacnianie przedsiębiorczości kobiet i tworzenie równościowych standardów w biznesie oraz innych obszarach życia.

Izabela Tworzydło

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka Prasowa w Banku BNP Paribas

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka Prasowa w Banku BNP Paribas, w którym odpowiada za komunikację wewnętrzną, zewnętrzną oraz social media.  Z branżą public relations związana od blisko 15 lat.

Ekspertka z bogatym doświadczeniem w zakresie tworzenia i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzania sytuacjami o potencjale kryzysowym oraz komunikowania transakcji fuzji i przejęć. Jest współinicjatorką i liderką programu „Kobiety zmieniające BNP Paribas”, który promuje diversity&inclusion w Banku BNP Paribas.

Tomasz Rudolf

Tomasz Rudolf

Co-founder Doctor.One i Członek Rady Nadzorczej w The Heart

Tomasz Rudolf

Ekspert w obszarze strategii, innowacji i tworzenia nowych modeli biznesowych. Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z korporacjami w Europie, Azji i USA. Prowadził projekty m.in. z 3M, Deutsche Post, Wolters Kluwer, PKO BP i Saudi Aramco. Przez wiele lat współtworzył z Mastercard i Ghelamco centrum, wspierające korporacje w cyfrowej transformacji i budowie nowych biznesów z wykorzystaniem technologii tworzonych przez europejski ekosystem startupów.

Bożena Leśniewska

Bożena Leśniewska

Wiceprezeska Zarządu Orange Polska

Bożena Leśniewska

Wiceprezeska Zarządu Orange Polska odpowiada za rynek biznesowy oraz spółki Integrated Solutions i BlueSoft. Od ponad dwudziestu lat zawodowo związana z zarządzaniem i branżą technologiczną. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, APP w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz AMP na INSEAD.

Sprawuje funkcje Prezeski Stowarzyszenia LiderShe, członka Rady Odpowiedzialnego Przywództwa przy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, członka stowarzyszenia Professional Women Network. Jest także aktywną mentorką w programach mentoringowych, m.in. Fundacji Vital Voices i Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet.

Adam Nitecki

Adam Nitecki

Dyrektor Generalny  e-commerce L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie 

Adam Nitecki

Z wykształcenia marketer i socjolog , pasjonat wszelkich tematów związanych z innowacjami, digitalem i ludźmi.

Od ponad 20 rozwija marki L’Oréal na rynkach w  Polsce i w Europie. Był Dyrektorem Marketingu marki Garnier i Maybelline New York w Polsce, a następnie przejął odpowiedzialność za markę Garnier jako Dyrektor Marketingu w Europie Zachodniej w Paryżu.

Po powrocie z Francji pełnił funkcję Dyrektora Generalnego Consumer Products Division, najpierw w Kijowie, będąc odpowiedzialnym za Ukrainę i Kraje Kaukazu, a następnie w Warszawie rozwijając biznes i projekty odpowiedzialności społecznej w Polsce i Krajach Bałtyckich

Obecnie odpowiedzialny za całościową transformację działań E-commerce oraz za projekty związane z kreowaniem i skalowaniem innowacji w ramach firmy w Hubie Polska & kraje bałtyckie.

Dzieli się swoimi biznesowymi i społecznymi pasjami jako mentor w programach mentorskich oraz prowadzi ze studentami podczas zajęć praktycznych z zarządzania strategicznego i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Wielbiciel kina, muzyki na żywo, storytellingu i biegów maratońskich

Daria Auguścik

Daria Auguścik

Dyrektorka ds. rowoju biznesu e-commerce w polskim oddziale Mastercard Europe

Daria Auguścik

Odpowiada za strategię i realizację działań firmy w obszarze rozwoju sieci akceptacji kart płatniczych w e-commerce oraz za współpracę biznesową z agentami rozliczeniowymi i partnerami handlowymi. Jest także odpowiedzialna za budowanie lepszego doświadczenia klientów korzystających z płatności kartą w e-commerce.

Dołączyła do Mastercard w 2011 roku jako Customer Delivery Manager, odpowiadając za techniczne wdrożenia nowych produktów i usług firmy na rynku polskim. Była m.in. odpowiedzialna za innowacyjny projekt wdrożenia pierwszych płatności mobilnych.

Ma 16 lat doświadczenia w branży płatniczej. Karierę zawodową rozpoczynała w ING Banku Śląskim w departamencie kart płatniczych. Odpowiadała tam za produkty kartowe; wdrażała w Banku technologię EMV oraz technologię płatności zbliżeniowych dla kart debetowych i kart kredytowych. Jest absolwentką ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z zakresu finansów międzynarodowych i bankowości.

Maciek Sadowski

Maciek Sadowski

Współzałożyciel i szef Fundacji Startup Hub Poland

Maciek Sadowski

Współzałożyciel i szef Fundacji Startup Hub Poland (2012) zachęcającej talenty high-tech z kraju, ośrodków polonijnych oraz krajów Europy Wschodniej do zakładania innowacyjnych startupów w Polsce i międzynarodowej ekspansji biznesowej jako projekty Made-in-Poland. Analityk inwestycyjny, następnie zarządzający funduszami typu seed.

Z wykształcenia historyk filozofii, z powołania promotor polskich szans rozwojowych wśród wynalazców i pionierów zaawansowanych technologii na świecie. Jego celem jest skupienie i powiększanie potencjału intelektualnego Europy Środkowej wokół Polski. Członek m.in. Komitetu ds. Nowych Technologii i Innowacji Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiego Towarzystwa Filozoficznego, Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP, Rady Programowej CZiTT PW. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Laureat New Europe 100.

Magdalena Dziewguć

Magdalena Dziewguć

Country Manager w Google Cloud Poland

Magdalena Dziewguć

Menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Studiowała prawo i psychologię, posiada tytuł Executive MBA SGH oraz GMP Harvard Business School. Od 2014 roku pracuje dla Google.

Wcześniej V­-ce Prezeska Exatel SA i członkini kilku Rad Nadzorczych. Od 2000 roku współtworzyła rynek usług telekomunikacyjnych dla biznesu w sieci Orange i Plus. Założycielka Digital University oraz LiderSHE w Polsce. Od początku swojej kariery zajmuje się tematyką nowych technologii i ich wpływu na procesy biznesowe w organizacjach.

Jako ekspertka w dziedzinie innowacji, restrukturyzacji i budowania kultury zaangażowania i współpracy ma za sobą szereg transformacji cyfrowych. Na co dzień Mama Soni, Adasia i Franka, aktywnie działa w projektach rozwijających obecność kobiet w przestrzeni publicznej. Magda głęboko wierzy, że dwa czynniki zmieniają świat na lepsze: nowe technologie i więcej decyzji podejmowanych przez kobiety.

Nina Yedigaryan

Nina Yedigaryan

Digital Engagement Manager w L'Oréal

Nina Yedigaryan

Od ponad piętnastu lat z pasją pomagała markom takim jak Guess , Smyk , Terranova a obecnie L’Oréal budować silną obecność online i offline. Czerpie radość z obserwowania, jak starannie zaplanowane strategie przekładają się na realne efekty. A jej socjologiczne wykształcenie wspiera w odpowiednich obserwacjach społecznych i skutecznym analizowaniu zachowań konsumenckich.

Możliwość pracy w różnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, od Polski i krajów bałtyckich po Rosję, Kaukaz i kraje Bliskiego Wschodu  to dla niej nie tylko zawodowe wyzwanie, ale przede wszystkim niesamowita przygoda. Kontakt z różnymi kulturami nauczył ją wiele o ludziach, ich potrzebach i sposobach komunikacji. Różnorodność to dla niej  prawdziwa siła, która pozwala tworzyć kampanie trafiające do serc różnych odbiorców. Uwielbia pracować w międzynarodowym środowisku, gdzie wymiana doświadczeń i perspektyw prowadzi do powstawania innowacyjnych pomysłów.

W swojej pracy czerpie satysfakcję z zarządzania zespołami, tworzenia angażujących treści i wdrażania nowych technologii. Ciągle poszukuje nowych inspiracji i rozwiązań, które pomagają jej się rozwijać i osiągać coraz lepsze rezultaty. Jest przekonana, że w branży, która tak dynamicznie się zmienia, nieustanny rozwój to klucz do sukcesu. Prywatnie inicjatorka wielu akcji społecznych, i twórczyni projektu POWER ON , który jest projektem aktywizacji zawodowej kobiet. Bo wspieranie innych jest zdecydowanie w jej DNA. Empatka, której misją jest uwrażliwianie biznesu na to, że to ludzie są najważniejsi.

Włodzimierz Wlaźlak

Włodzimierz Wlaźlak

Prezes Lidl Polska

Włodzimierz Wlaźlak

Prezes Lidl Polska, z firmą związany jest od 2002 roku. Pracował w zarządzie spółki Lidl Niemcy. Od 2020 r. zarządza zespołem pracowników w Polsce. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz Justus-Liebig-Universität w Gießen.

CEO of Lidl Polska, he has been with the company since 2002. He worked on the management board of Lidl Germany. Since 2020, he has been managing a team of employees in Poland. He is a graduate of the Faculty of Management at the University of Łódź and Justus-Liebig-Universität in Gießen.

Aneta Gasparska

Aneta Gasparska

Kierownik Marketingu DPD Polska

Aneta Gasparska

Kierownik Marketingu DPD Polska. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Od 20 lat zajmuje się marketingiem i komunikacją. Pracowała przy produkcji programów telewizyjnych, w finansach, zajmowała się marketingiem dóbr luksusowych, a od 14 lat związana jest z branżą logistyczną.

W DPD Polska odpowiada za kompleksową strategię marketingową zarówno w obszarze klienta biznesowego jak i detalicznego. Prywatnie żona i mama, kocha kino, włoską kuchnię i antyki.

Dr Ewa Rumińska-Zimny

Dr Ewa Rumińska-Zimny

Członkini Zarządu Stowarzyszenie Kongres Kobiet

Dr Ewa Rumińska-Zimny

Ekonomistka, wykładowczyni Gender Studies IBL PAN. Ekspertka ONZ i instytucji europejskich w zakresie roli kobiet w gospodarce. Promuje tezę, że równość opłaca się firmom i gospodarce. W latach 2000-2009 prowadziła program Women and Economy w Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ.

Inicjatorka pan-Europejskich konferencji Kobiet Biznesu, autorka publikacji Gender Gap and Economic Policy. Doktorat w SGH po stażu naukowym na Sorbonne-Paris I. Praca akademicka w SGH i Georgetown University, Washington D.C (visiting professor).

Członkini Zarządu Stowarzyszenie Kongres Kobiet, Prezeska Międzynarodowego Forum Kobiet Nauki i Biznesu przy SGH.

Dr Tomasz Ludwicki

Dr Tomasz Ludwicki

Adiunkt w zakładzie zarządzania strategicznego i międzynarodowego na WZ UW

Dr Tomasz Ludwicki

Adiunkt w zakładzie zarządzania strategicznego i międzynarodowego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendysta Fundacji Forda i Mellona w USA oraz programu Unii Europejskiej Marie Curie Fellowships. Dyrektor Międzynarodowego Centrum Zarządzania WZ UW i Programu ExecutiveMBA@UW. Asesor programów MBA w stowarzyszeniu Association of MBAs (AMBA).

Autor artykułów oraz rozdziałów w publikowanych przez PWE, PWN, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne oraz Wydawnictwa Wydziału Zarządzania UW. Wykładowca specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu procesami organizacyjnymi. Prowadził zajęcia na uczelniach zagranicznych w tym m.in. University of Illinois At U-C, Lund University oraz Hochschule für Philosophie w Monachium.

Magdalena Chudzikiewicz

Magdalena Chudzikiewicz

Chief Commercial Officer home.pl

Magdalena Chudzikiewicz

Jako Chief Commercial Officer home.pl odpowiada w zarządzie za Pion Komercyjny, w tym działy biznesowe, rozwój produktów i usług oraz sprzedaż i marketing. Pierwsza kobieta w zarządzie home.pl w historii. Wcześniej przez kilkanaście lat związana z Polska Press Grupą, gdzie jako członek zarządu miała pod sobą cały Pion Online, w tym IT, technologię, data, marketing, rozwój produktów cyfrowych.

Z sukcesem przeprowadziła transformację cyfrową firmy z tradycyjnego wydawcy prasowego w jednego z największych graczy online’owych w Polsce. Menedżerka z unikalnym doświadczeniem w obszarach cyfrowego biznesu, technologii, big data, mediów i marketingu internetowego oraz zarządzania ludźmi i strategii. Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Szczecińskiego i SGH Programu Studiów  Europejskich SciencesPo.

Prywatnie mężatka, mama dwóch córek.

Grażyna Piotrowska-Oliwa

Grażyna Piotrowska-Oliwa

Menedżer i przedsiębiorca

Grażyna Piotrowska-Oliwa

Menedżer i przedsiębiorca. Ukończyła studia MBA we francuskim INSEAD, Krajową Szkołę Administracji Publicznej w Warszawie oraz Akademię Muzyczną w Katowicach. Menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, przez większość tego okresu związana z sektorem telekomunikacyjnym. Przedsiębiorca i inwestor.

Członek Rady Dyrektorów Pepco Group NV, AR Packaging Group AB, inwestor i Prezes Zarządu Grupy Modne Zakupy (intymna.pl), inwestor i Przewodnicząca Rady Nadzorczej  w spółkach Talkin’ Things i Rentplanet. W latach 2015- 2020 Prezes Zarządu Virgin Mobile Polska.Virgin Mobile CEE. W trakcie swojej kariery zawodowej była m.in. Dyrektorem Wykonawczym ds. Strategii, Rozwoju i Oferty Hurtowej w Telekomunikacji Polskiej, Prezesem Zarządu PTK Centertel (operator sieci Orange), Członkiem Zarządu ds. Sprzedaży w PKN Orlen, Prezesem Zarządu Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa.

Prowadziła niezależną działalność doradczą i inwestycyjną. Pełniła również funkcje członka rad nadzorczych takich spółek jak PZU, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych,  ABC Data, Orlen Deutschland oraz PGNiG Norway (PGNiG International). Mentorka w programie Mentors4Starters.

Leszek Stypułkowski

Leszek Stypułkowski

Członek Zarządu BGK

Leszek Stypułkowski

W 25-letniej karierze zajmował najwyższe stanowiska menedżerskie w polskich przedsiębiorstwach międzynarodowych aktywnych w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Był prezesem zarządu oraz członkiem rad nadzorczych spółek publicznych. Absolwent SGH, stypendysta Mannheim Universitat.

Zasiadał jako niezależny ekspert w radach nadzorczych spółek giełdowych Rank Progress S.A. oraz Kino Polska TV S.A. (członek komitetu audytu). Od 2002 roku posiada uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa (egzamin państwowy, nr dyplomu 235/2002). Jest członkiem zarządu BGK, który nadzoruje obszar relacji, operacji i rozwoju technologicznego.

Od 12 lat Leszek Stypułkowski zajmuje się naukowo opracowaniem innowacyjnych rozwiązań dla sektora publicznego. Jest jednym z architektów sytemu POL-on, kompleksowego cyfrowego modelu krajowego ekosystemu nauki i szkolnictwa wyższego, nagrodzonego EUNIS Elite Award for Excellence Europie.
Współzałożyciel Inkubatora Umowy Społecznej zrzeszającego polskich naukowców, intelektualistów i przedsiębiorców szukających porozumienia na rzecz umocnienia ustroju demokratycznego w Polsce. Współautor książki Umówmy się na Polskę – polskiej koncepcji innowacji ustrojowej.

Od dekady zasiada w jury Konkursu Sukces Pisany Szminką.

Agnieszka Rynkowska

Agnieszka Rynkowska

Członkini Zarządu T-Mobile Polska, Dyrektorka Pionu B2B

Agnieszka Rynkowska

Wcześniej była członkiem zarządu i dyrektorem działu Marketing & Operations w firmie Microsoft. Odpowiadała za realizację strategicznych celów biznesowych oraz działania marketingowe firmy w Polsce. Rozwijała strategię biznesową firmy.

Specjalizuje się w marketingu nowych technologii wykorzystując wiedzę i 15-letnie doświadczenie w polskiej branży IT i Telco. Z Microsoft związała się w 2006 roku dołączając do zespołu Nowych Technologii- Developer&Platform Group. W kolejnych latach kierowała działami Marketingu-Central Marketing Group oraz Microsoft Office Division Business Group.

Wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobywała także w amerykańskich i europejskich korporacjach: QAD Corporation, Ericsson, Orange oraz Philips Lighting.

Beata Stelmach

Beata Stelmach

Menadżerka z bogatym doświadczeniem w sektorach publicznym i prywatnym

Beata Stelmach

Menadżerka z bogatym doświadczeniem w sektorach publicznym i prywatnym. W okresie transformacji, pracując w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, zaangażowana była w budowę rynku kapitałowego i wprowadzanie nowoczesnych standardów giełdowych i inwestycyjnych.

Zdobyte doświadczenie wykorzystała również jako konsultant Banku Światowego na rzecz tworzenia regulacji giełdowych w Rosji i Ukrainie. Stała też na czele Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych (SEG). W latach 2011-2013 pełniła funkcję podsekretarza stanu w MSZ odpowiadając za dyplomację ekonomiczną i promocję Polski w świecie.

W biznesie związana m.in. z przemysłem energetycznym, zbrojeniowym oraz nowoczesnych technologii. Stała na czele GE w regionie Polski i krajów bałtyckich, a w ostatnim czasie pełniła funkcję Prezesa PZL Świdnik – producenta śmigłowców, należącego do globalnego koncernu Leonardo. W branży finansowej od lat zasiada w radach nadzorczych m.in. Banku BPH, HSBC Bank Polska, a obecnie Banku Millennium. Studiowała Finanse i Statystykę na SGPiS (ob. SGH).

Ukończyła INSEAD zdobywając tytuł MBA, a wcześniej Calgary University (MBA). Od lat angażuje się w inicjatywy mające na celu wsparcie i pomoc kobietom w rozwoju ich kariery zawodowej. Odznaczona Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.

Marek Borzestowski

Marek Borzestowski

Prezes NanoGroup S.A.

Marek Borzestowski

Prezes NanoGroup S.A. – holdingu spółek biotechnologicznych. Przedsiębiorca, menadżer i założyciel wielu innowacyjnych spółek z ponad 20-letnim doświadczeniem jako współwłaściciel i członek zarządu w czołowych polskich firmach biotechnologicznych, IT i e-commerce.

Po ponad dziesięciu latach pracy jako prezes pierwszego portalu internetowego w Polsce – Wirtualna Polska, założył polsko-izraelski VC Giza Polish Ventures. Jest założycielem think tanku Instytutu Sobieskiego i Startup Hub Poland Foundation. Członek rady nadzorczej w wielu innowacyjnych spółkach. Ukończył Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, studiował również na University of Wales w Wielkiej Brytanii.

Prowadził badania naukowe w Centrum Badań Jądrowych w Karlsruhe i na Politechnice Gdańskiej.

Beata Czyrko

Beata Czyrko

Dyrektorka Marketingu Salveo Poland

Beata Czyrko

Dyrektorka Marketingu Salveo Poland. Choć od początku pracy zawodowej zarządza marketingiem w branży farmaceutycznej, w sercu i z pierwszego wykształcenia jest japonistką. W życiu i w pracy kieruje się częściej intuicją niż danymi, choć pozostaje otwarta na analizę i zdobywanie nowych umiejętności.

Od wielu lat opiekuje się na polskim rynku marką ISLA. Pastylki na gardło ISLA od 150 lat naturalnie i z troską dbają o gardło i struny głosowe pacjentów na całym Świecie, ale nie tylko. ISLA wspiera także głos kobiet w przestrzeni społecznej i kulturalnej, w przedsiębiorczości, jak i codzienności.

W Polsce marka ISLA jest pod strategiczną opieką kobiet, które jak każda z nas doświadczyły w życiu zarówno sukcesów, jak i porażek. Wierzymy, że warto żyć w zgodzie z własnymi wartościami, mówić otwarcie i głośno o tym, co ważne, dzielić się doświadczeniami oraz wspierać się nawzajem w działaniu.

Monika Król

Monika Król

Wiceprezes Zarządu Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA

Monika Król

Monika Król jako Wiceprezes Zarządu jest odpowiedzialna za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i PR oraz obszar HR i operacji. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży finansowej oraz bogatą praktykę jako przedsiębiorca, inwestor oraz doradca do spraw marketingu i strategii firm z sektora handlu B2C.

W trakcie swojej kariery Monika Król odpowiadała za planowanie i realizację strategii marketingowych, wdrażanie nowych produktów i strategii sprzedażowych oraz zarządzanie procesami zmiany w organizacji. Prowadziła również grupy projektowe w ramach fuzji banków oraz koordynowała procesy rebrandingu i repozycjonowania.

W latach 2011 – 2014 pełniła rolę Dyrektora Zarządzającego w Banku BPH, odpowiadając za obszar CRM, Komunikacji Marketingowej i PR. W latach 2006 – 2011 roku pełniła funkcję Dyrektora Marketingu w Fortis Bank Polska SA, a po fuzji z BNP Paribas Polska SA przejęła funkcję Dyrektora Zarządzającego obszarem Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Grupy BNP Paribas w Polsce. Swoją karierę w bankowości Monika Król rozpoczynała w Citi Banku Handlowym, gdzie pełniła rolę Menadżera ds. Komunikacji i Marketingu.

Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji, Kierunku Zarządzanie i Marketing, Uniwersytetu, im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ukończyła także programy Executive Education w Harvard Business School oraz w London Business School.