Kto nas wspiera
PwC jest wiodącą globalną organizacją świadczącą profesjonalne usługi doradcze. Naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i odpowiadanie na kluczowe wyzwania współczesnego świata. Jesteśmy siecią firm działającą w 151 państwach.
Zatrudniamy ponad 327 tysięcy osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i Warszawie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 7000 osób, w tym niemal 2000 w zespołach technologicznych..
Partnerzy kategorii
Biznes Roku
DPD Polska jest częścią Grupy Geopost, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej, która doręcza codziennie przesyłki na całym świecie z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. W 2022 r.
Geopost zanotował przychody w wysokości 15,6 mld euro. Grupa kapitałowa DPD Polska działa na rynku od ponad 30 lat i obejmuje firmę kurierską DPD oraz firmę spedycyjną ACP Global Forwarding. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek.
Współpracując z największymi nadawcami w Polsce i Europie firma stawia w centrum uwagi konsumenta i jego preferencje. Konsument oczekuje bowiem, że przesyłka będzie doręczona na czas, w idealnym stanie i w ramach wygodnego procesu.
Przykładem elastycznego podejścia do wymagań odbiorcy i potrzeb mniejszych firm jest sieć DPD Pickup licząca ponad 25.000 punktów i automatów paczkowych, w których można wygodnie nadać, odebrać lub zwrócić zamówienie. Wszystkim można wygodnie zarządzić z poziomu smartfona, dzięki aplikacji DPD Mobile.
Startup Roku
home.pl jest największym i najbardziej rozpoznawanym w Polsce dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet firma jest liderem branży również w Europie.
Serwery home.pl są domem dla połowy polskiego Internetu – co druga strona WWW w Polsce zarejestrowana jest właśnie w home.pl. Misją firmy jest wspieranie ludzi i firm kreujących e-świat. Od 25 lat wspieramy transformacje cyfrową polskiej gospodarki. W celu zaspokojenia potrzeb różnych klientów na rynku, home.pl utrzymuje trzy główne marki adresujące trzy różne segmenty cenowe: home.pl (segment cenowy wysoki), AZ.pl oraz premium.pl (segment cenowy średni i niski), premium.pl (giełda domen).
Mikrobiznes
Orange od lat działa na globalnym i lokalnym rynku nowoczesnej technologii. W działaniach przyświecają im wartości: blisko, prosto, pozytywnie, odważnie. Czerpią z różnorodności – zarówno osobowości, doświadczeń, pomysłów, jak i form pracy, wartości i aspiracji.
Orange to setki obszarów, zadań i projektów, które rozwijają i które rozwijają ich – codziennie. Są ekspertami i lubią dzielić się wiedzą oraz tworzą miejsce, w którym każdy może liczyć na wsparcie, zaufanie i karierę bez rezygnacji z pozazawodowych pasji i zdrowego balansu).
Liderka w Nowych Technologiach
Autopay to polska spółka technologiczno-finansowa z Sopotu. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski).
Misją Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji. Miesięcznie z usług firmy korzysta 10 milionów klientów i klientek, a rozwiązania i produkty Autopay wybrało już 50 tysięcy firm w Polsce.
W ciągu 25 lat działalności spółka stała się jedną z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i ecommerce w Polsce. Tworzy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych spraw, takich jak: płacenie rachunków, doładowanie telefonu, wykonanie ekspresowego przelewu, zakupy przez internet, czy automatyczne płatności za autostrady.
Przedsiębiorcza Cudzoziemka
L’Oréal od ponad 115 lat skupia swoją uwagę na tworzeniu piękna, które porusza świat. Posiadając różnorodne portfolio składające się z 37 różnorodnych i uzupełniających się marek.
Grupa osiągnęła w 2023 roku sprzedaż na poziomie 41,18 mld euro i obecnie zatrudnia 90 000 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, L’Oréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych a także online. Dzięki 20 ośrodkom badawczym w 11 krajach na całym świecie oraz dedykowanemu zespołowi ds. badań i innowacji składającego się z ponad 4000 naukowców i 6400 specjalistów cyfrowych, LOréal koncentruje się na tworzeniu przyszłości piękna i staje się liderem w branży Beauty Tech. W ramach strategii L’Oréal for the Future firma osiągnie ambitne zobowiązania dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2030, m. in. w zakresie klimatu, ochrony bioróżnorodności i zasobów, a także w obszarze wspierania lokalnych społeczności. Więcej informacji: www.loreal.com
Miejsce Pracy Przyjazne Rodzicom
Google Cloud to nowy sposób korzystania z chmury, udostępniający narzędzia AI, infrastrukturę, narzędzia programistyczne, dane, rozwiązania bezpieczeństwa i współpracy zbudowane na dziś i dla przyszłych pokoleń.
GoogleCloud oferuje w pełni zintegrowany i zoptymalizowany pakiet AI z własną infrastrukturą, specjalnie zbudowanymi układami, generatywnymi modelami AI i platformą programistyczną. Dodatkowo udostępnia szereg aplikacji opartych na sztucznej inteligencji, aby pomóc organizacjom w transformacji cyfrowej. Klienci w ponad 200 krajach i terytoriach wybierają Google Cloud jako zaufanego partnera technologicznego.
Female Champion of Change
Bank BNP Paribas jest bankiem uniwersalnym, notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Przedsiębiorstwom (mikro, MŚP i korporacjom) dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym.
Bank kieruje swoje usługi również do przedsiębiorstw z sektora rolno-spożywczego. Klientom segmentu bankowości prywatnej proponuje kompleksową ofertę w zakresie ochrony, optymalizacji i pomnażania majątku. Misją Banku jest oferowanie w sposób odpowiedzialny nowatorskich rozwiązań finansowych, które pomogą klientom zmienić ich świat i będą wspierać lokalną gospodarkę.
Edukatorka Przyszłości
Altkom Akademia to niekwestionowany lider polskiej branży szkoleń biznesowych i IT. Prestiżowe raporty Computerworld Top 200, w których firma co roku zajmuje pierwsze miejsca, nie pozostawiają co do tego żadnych wątpliwości.
Misją firmy jest projektowanie kompetencji przyszłości i inspirowanie do ciągłego rozwoju, a także tworzenie profesjonalnego środowiska edukacyjnego podnoszącego świadomość technologiczną i stan wiedzy biznesowej w Polsce.
Ich oferta szkoleniowa obejmuje wszystkie zagadnienia kluczowe dla funkcjonowania współczesnych organizacji – poza głównym obszarem specjalizacji, jakim jest IT, zapewniamy wiedzę z zakresu zarządzania projektami i procesami, kompetencji społecznych, marketingu oraz zagadnień prawno-finansowych.
Polka za granicą
BLIK to innowacyjny system płatności mobilnych, zapewniający szybkie rozliczenia i natychmiastowe płatności.
Wpływowy Głos
Pastylki na gardło ISLA od 150 lat naturalnie i z troską dbają o gardło i struny głosowe pacjentów na całym świecie, ale nie tylko. ISLA wspiera także głos kobiet w przestrzeni społecznej i kulturalnej, w przedsiębiorczości, jak i codzienności.
W Polsce marka ISLA jest pod strategiczną opieką kobiet, które jak każda z nas doświadczyły w życiu zarówno sukcesów, jak i porażek. Wierzymy, że warto żyć w zgodzie z własnymi wartościami, mówić otwarcie i głośno o tym, co ważne, dzielić się doświadczeniami oraz wspierać się nawzajem w działaniu.
Partnerzy konkursu
Patroni medialni