Kto nas wspiera

Organizator

Logotyp Sukces W+ - przezroczysty

Misją fundacji WłączeniPlus jest promowanie różnorodności jako fundamentalnej wartości organizacyjnej, uczynienie równości normą, a włączania kluczowym elementem drogi do sukcesu w wymiarze biznesowym i indywidualnym. Tworzymy programy edukacyjne, ogólnopolskie kampanie społeczne i projekty dedykowane indywidualnym potrzebom firm współpracujących. Bazujemy na 16-letnim doświadczeniu. Wyrastamy z organizacji Sukces Pisany Szminką stworzonej przez Olgę Kozierowską w 2008 roku.

Misją fundacji WłączeniPlus jest promowanie różnorodności jako fundamentalnej wartości organizacyjnej, uczynienie równości normą, a włączania kluczowym elementem drogi do sukcesu w wymiarze biznesowym i indywidualnym. Tworzymy programy edukacyjne, ogólnopolskie kampanie społeczne i projekty dedykowane indywidualnym potrzebom firm współpracujących. Bazujemy na 16-letnim doświadczeniu. Wyrastamy z organizacji Sukces Pisany Szminką stworzonej przez Olgę Kozierowską w 2008 roku.

Partner strategiczny

Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności.
Nasza sieć przetwarzania płatności łączy konsumentów, instytucje finansowe, sprzedawców, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach na całym świecie. Produkty i rozwiązania Mastercard sprawiają, że codzienne czynności związane z zakupami, podróżami, prowadzeniem firmy czy zarządzaniem finansami są dla każdego łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej efektywne.

Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności.

Nasza sieć przetwarzania płatności łączy konsumentów, instytucje finansowe, sprzedawców, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach na całym świecie. Produkty i rozwiązania Mastercard sprawiają, że codzienne czynności związane z zakupami, podróżami, prowadzeniem firmy czy zarządzaniem finansami są dla każdego łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej efektywne.

Partner merytoryczny

PwC jest wiodącą globalną organizacją świadczącą profesjonalne usługi doradcze. Naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i odpowiadanie na kluczowe wyzwania współczesnego świata. Jesteśmy siecią firm działającą w 151 państwach.

Zatrudniamy ponad 327 tysięcy osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i Warszawie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 7000 osób, w tym niemal 2000 w zespołach technologicznych..

Partnerzy kategorii

Biznes Roku

DPD Polska jest częścią Grupy Geopost, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej, która doręcza codziennie przesyłki na całym świecie z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. W 2022 r.

Geopost zanotował przychody w wysokości 15,6 mld euro. Grupa kapitałowa DPD Polska działa na rynku od ponad 30 lat i obejmuje firmę kurierską DPD oraz firmę spedycyjną ACP Global Forwarding. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek.

Współpracując z największymi nadawcami w Polsce i Europie firma stawia w centrum uwagi konsumenta i jego preferencje. Konsument oczekuje bowiem, że przesyłka będzie doręczona na czas, w idealnym stanie i w ramach wygodnego procesu.

Przykładem elastycznego podejścia do wymagań odbiorcy i potrzeb mniejszych firm jest sieć DPD Pickup licząca ponad 25.000 punktów i automatów paczkowych, w których można wygodnie nadać, odebrać lub zwrócić zamówienie. Wszystkim można wygodnie zarządzić z poziomu smartfona, dzięki aplikacji DPD Mobile.

Startup Roku

home.pl jest największym i najbardziej rozpoznawanym w Polsce dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet firma jest liderem branży również w Europie.

Serwery home.pl są domem dla połowy polskiego Internetu – co druga strona WWW w Polsce zarejestrowana jest właśnie w home.pl. Misją firmy jest wspieranie ludzi i firm kreujących e-świat. Od 25 lat wspieramy transformacje cyfrową polskiej gospodarki. W celu zaspokojenia potrzeb różnych klientów na rynku, home.pl utrzymuje trzy główne marki adresujące trzy różne segmenty cenowe: home.pl (segment cenowy wysoki), AZ.pl oraz premium.pl (segment cenowy średni i niski), premium.pl (giełda domen).

Mikrobiznes

Orange od lat działa na globalnym i lokalnym rynku nowoczesnej technologii. W działaniach przyświecają im wartości: blisko, prosto, pozytywnie, odważnie. Czerpią z różnorodności – zarówno osobowości, doświadczeń, pomysłów, jak i form pracy, wartości i aspiracji.

Orange to setki obszarów, zadań i projektów, które rozwijają i które rozwijają ich – codziennie. Są ekspertami i lubią dzielić się wiedzą oraz tworzą miejsce, w którym każdy może liczyć na wsparcie, zaufanie i karierę bez rezygnacji z pozazawodowych pasji i zdrowego balansu).

Przedsiębiorcza Cudzoziemka

L’Oréal od ponad 115 lat skupia swoją uwagę na tworzeniu piękna, które porusza świat. Posiadając różnorodne portfolio składające się z 37 różnorodnych i uzupełniających się marek.

Grupa osiągnęła w 2023 roku sprzedaż na poziomie 41,18 mld euro i obecnie zatrudnia 90 000 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, L’Oréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych a także online. Dzięki 20 ośrodkom badawczym w 11 krajach na całym świecie oraz dedykowanemu zespołowi ds. badań i innowacji składającego się z ponad 4000 naukowców i 6400 specjalistów cyfrowych, LOréal koncentruje się na tworzeniu przyszłości piękna i staje się liderem w branży Beauty Tech. W ramach strategii L’Oréal for the Future firma osiągnie ambitne zobowiązania dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2030, m. in. w zakresie klimatu, ochrony bioróżnorodności i zasobów, a także w obszarze wspierania lokalnych społeczności. Więcej informacji: www.loreal.com 

Liderka w Nowych Technologiach

JetBrain Foundation

JetBrains tworzy inteligentne narzędzia dla programistów. W JetBrains pisanie oprogramowania jest pasją. Z produktów firmy korzysta ponad 15 milionów użytkowników oraz 88 spośród 100 największych firm świata według rankingu Fortune Global 500.

 

Narzędzia JetBrains używają między innymi Google, Samsung, VISA i NASA. Programy, takie jak IntelliJ IDEA, PyCharm, PhpStorm i Junie, należą do najczęściej używanych przez programistów na wszystkich kontynentach.  Firma jest także twórcą języka Kotlin, wieloplatformowego narzędzia używanego każdego roku przez ponad 2,5 miliona programistów. JetBrains powstało w 2000 roku. Siedziba główna firmy znajduje się w Amsterdamie, a jej biura działają w wielu krajach na całym świecie. W Polsce firma tworzy kilkusetosobowe centrum technologiczne.  Fundacja JetBrains wspiera na całym świecie działania w obszarach: edukacji – rozwój młodych talentów w dziedzinach STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), ze szczególnym uwzględnieniem informatyki; nauki – opracowywanie nowych narzędzi, technologii i innowacji, które są korzystne dla społeczeństwa; ekologii – wspieranie programów środowiskowych, które przywracają równowagę w przyrodzie oraz zapewniają lepsze i zdrowsze środowisko; wspomagania aktywności społecznej oraz wsparcia osób potrzebujących. 

Female Champion of Change

Bank BNP Paribas jest bankiem uniwersalnym, notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Przedsiębiorstwom (mikro, MŚP i korporacjom) dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym.

Bank kieruje swoje usługi również do przedsiębiorstw z sektora rolno-spożywczego. Klientom segmentu bankowości prywatnej proponuje kompleksową ofertę w zakresie ochrony, optymalizacji i pomnażania majątku. Misją Banku jest oferowanie w sposób odpowiedzialny nowatorskich rozwiązań finansowych, które pomogą klientom zmienić ich świat i będą wspierać lokalną gospodarkę.

Male Champion of Change

Totalizator Sportowy to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych polskich spółek. Działa nieprzerwanie od 70 lat, zapewniając klientom dostęp do szerokiej oferty produktów gamingowych.

Spółka jest właścicielem marki LOTTO i dysponuje siecią sprzedaży naziemnej obejmującą ponad 28 tysięcy punktów, jednocześnie udostępniając swoje gry i loterie również online. Prowadzi także jedyne legalne kasyno internetowe w Polsce oraz sieć salonów gier na automatach poza kasynami gry. Totalizator Sportowy jest spółką technologiczną, która nieustannie się rozwija i poszukuje nowatorskich rozwiązań. Jej działania mają na celu wyprzedzanie potrzeb rynku przy wykorzystaniu innowacji i najlepszych praktyk biznesowych. Totalizator Sportowy niezmiennie pozostaje jednym z filarów finansowania polskiego sportu i kultury. Od 1994 roku tylko z tytułu dopłat do gier liczbowych i loterii pieniężnych firma przekazała ponad 22 mld zł na sport i kulturę. Ponadto spółka prowadzi szeroko zakrojony mecenat finansowany ze środków własnych. Odpowiedzialną sprzedaż produktów gamingowych oraz przestrzeganie najwyższych standardów bezpieczeństwa potwierdzają certyfikaty Responsible Gaming przyznawane przez międzynarodowe organizacje European Lotteries oraz World Lottery Association.

Firma Zrównoważonego Przywództwa

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA.

Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje ponad 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 900.

Cyfrowy Biznes

Misją Fundacji Polska Bezgotówkowa jest podejmowanie działań w zakresie rozwoju płatności bezgotówkowych w Polsce, w szczególności poprzez rozbudowę sieci akceptacji instrumentów płatniczych oraz promowanie i rozwój płatności bezgotówkowych wśród polskich przedsiębiorców i konsumentów, a także działania na rzecz budowy innowacji technologicznych w płatnościach.

Edukatorka Przyszłości

By The People Group to grupa komunikacyjna łącząca 8 niezależnych podmiotów, które wspólnie tworzą zespół ponad 150 ekspertów z obszaru marketingu, PR i komunikacji strategicznej. Każdy z podmiotów jest wysoko wyspecjalizowany w danej dziedzinie – razem jednak czerpią z siły wspólnego ekosystemu: technologii, danych, know-how i synergii zespołów. BTP Group, to marketingowy powerhouse, który wspiera marki w projektowaniu przyszłości – łącząc kompetencje kreatywne, technologiczne i analityczne.

Dziś grupa obsługuje blisko 30 klientów i realizuje ponad 500 projektów rocznie - w Polsce, Hiszpanii oraz na rynkach międzynarodowych. W portfolio znajdują się zarówno globalne marki, jak i lokalni liderzy z sektorów takich jak beauty, moda, FMCG, technologie, produkty dziecięce, motoryzacja, gaming czy sztuka.

Grupa inwestuje w rozwój narzędzi opartych na AI, automatyzację procesów i dostęp do zaawansowanych rozwiązań strategicznych, które na co dzień są poza zasięgiem mniejszych podmiotów. Jednocześnie wspiera rozwój i kompetencje przyszłości całego Zespołu - bo By The People Group, to przede wszystkim talenty, na co dzień wykorzystujące zaawansowaną technologię napędzaną danymi.

Polka za granicą

BLIK to innowacyjny system płatności mobilnych, zapewniający szybkie rozliczenia i natychmiastowe płatności. W pełni zintegrowany z systemami bankowymi za pośrednictwem aplikacji mobilnych, oferuje wyjątkową wygodę oraz najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Cieszy się zaufaniem 17 milionów użytkowników, przetwarzając ponad 6 milionów transakcji dziennie. Za pomocą 6-cyfrowego kodu BLIK można dokonywać płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych, a także w bankomatach i wpłatomatach. Umożliwia również przelewy na numer telefonu odbiorcy oraz płatności zbliżeniowe w sklepach stacjonarnych w Polsce i za granicą.

Patronat Honorowy Konkursu

Patroni medialni